دسته ها

بهترین غذای گربه رگدال

غذای گربه رگدال
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

وقتی صحبت از بهترین غذا برای یک گربه می‌شود، باید نژاد، سن، وضعیت سلامت، سطح فعالیت و محیط زندگی گربه در نظر گرفته شود.

نژاد رگدال و بیماری‌های ارثی

نژاد رگدال مستعد بیماری‌های قلبی، سنگ‌های کلیه و مثانه، مشکلات مفاصل و آلرژی‌هاست؛ به عبارت دیگر درصورت تغذیه گربه رگدال با غذای بی‌کیفیت یا کم‌کیفیت، احتمال تشکیل سنگ‌های کلیوی در گربه افزایش می یابد. همچنین غذاهایی که ارزش غذایی کمی دارند، به‌راحتی سبب افزایش وزن گربه و بروز مشکلات مفاصل می‌شوند. با انتخاب غذای گربه رگدال با کیفیت بالا می‌توانید از ابتلای گربه رگدال خود به بیماری‌های زمینه‌ای که مستعد آن‌هاست، جلوگیری کنید.

بهترین انتخاب برای گربه رگدال غذای خشک یا مرطوب؟

غذای خشک

انواع مختلفی از غذای خشک برای گربه‌ها در بازار وجود دارد، اما ساختار همه آن‌ها مشابه هم نیست. هنگام انتخاب غذای گربه رگدال باید مطمئن شوید غذا حاوی مواد با کیفیت بالا، از جمله پروتئین فراوان و کربوهیدرات‌های محدود است. اندازه دانه‌های غذای خشک نیز مهم است. گربه‌های رگدال آرواره‌های بزرگی دارند؛ بنابراین به غذایی نیاز دارند که جویدن آن آسان باشد. درنهایت بهتر است غذایی را انتخاب کنید که به طور خاص برای گربه‌های رگدال طراحی شده باشد؛ زیرا نیازهای غذایی آن‌ها با سایر گربه‌ها متفاوت است.

هنگام انتخاب غذای گربه رگدال خود مهم است نیازهای فردی گربه را در نظر بگیرید؛ برای مثال، اگر گربه شما مستعد افزایش وزن است، باید شیر خشکی را انتخاب کنید که کالری و چربی کمی داشته باشد. اگر معده حساسی دارد، غذایی را انتخاب کنید که هضم آن آسان باشد و اگر گربه‌ای حساس به طعم و بو دارید، ممکن است لازم باشد چند برند مختلف را امتحان کنید. نظرات مختلفی درباره این وجود دارد که بهترین رژیم غذایی برای گربه رگدال چیست؛ با این حال بسیاری از دامپزشکان موافق هستند رژیم غذای خشک گربه می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. در ادامه برخی از دلایلی را که نشان می‌دهد چرا غذای خشک می‌تواند برای گربه رگدال شما مفید باشد ذکر می‌کنیم:

  1. غذای خشک عموماً مقرون به‌صرفه‌تر از غذای مرطوب یا رژیم خام است.
  2. نگهداری غذای خشک آسان است و نیاز به آماده‌سازی خاصی ندارد.
  3. غذای خشک می‌تواند به تمیز و سالم نگه‌داشتن دندان‌های گربه شما کمک کند.
  4. بسیاری از غذاهای خشک از نظر تغذیه‌ای کامل هستند و تمام مواد مغذی مورد نیاز گربه شما را در یک بسته فراهم می‌کنند.

البته در نظر داشته باشید که هر گربه‌ای منحصربه‌فرد است و همیشه باید با دامپزشک خود مشورت کنید تا بتوانید رژیم غذایی مناسب برای حیوان خانگی خود را بشناسید.

بهترین برند برای غذای گربه رگدال

غذای مرطوب

غذای مرطوب گربه یا کنسرو گربه پروتئین و چربی بیشتر با درصد کربوهیدرات کمتری دارد که می‌تواند منجر به ایجاد سریع احساس گرسنگی در گربه رگدال شما و افزایش وزن شود؛ بنابراین به‌طورکلی به صاحبان توصیه می‌شود گربه خود را با ترکیبی از غذای خشک و مرطوب تغذیه کنند.

در یک غذای خشک با کیفیت خوب باید به دنبال چه چیزی باشیم؟

غذاهایی که برای گربه‌های خانگی طراحی شده‌اند معمولاً کالری و چربی کمتری از غذای معمولی گربه دارند. همچنین حاوی فیبر بیشتری برای کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش گربه شما هستند. یک رژیم غذایی با فیبر بالا از تجمع گلوله‌های مویی یا هیربال جلوگیری می‌کند؛ زیرا به سیستم گوارشی گربه شما کمک می‌کند موها را به طور مؤثرتری حرکت دهد و از تجمع آن در معده جلوگیری کند. از غذاهایی که حاوی مواد مصنوعی، مواد نگهدارنده یا بدون ارزش غذایی هستند خودداری کنید. باید به دنبال غذای بدون غلات باشید که فقط حاوی گوشت و سبزی‌های واقعی باشد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای خشک گربه به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

چقدر باید به گربه رگدال خود غذا بدهید؟

مقدار غذایی که باید به گربه خود بدهید به عوامل مختلفی از جمله سن، سطح فعالیت و وزن گربه بستگی دارد. به‌عنوان یک قاعده کلی، بچه گربه‌ها باید بیشتر از گربه‌های بالغ غذا بخورند. آن‌ها باید هر 4-6 ساعت یک وعده غذایی کوچک داشته باشند. با افزایش سن و کاهش متابولیسم می‌توان تعداد وعده غذایی را به 2-3 وعده غذایی در روز تبدیل کرد. گربه‌های رگدال بالغ را می‌توانید با غذای مرطوب یا خشک تغذیه کنید. اگر تصمیم گرفتید به آن‌ها غذای خشک بدهید، از انتخاب برندهایی که کربوهیدرات بالایی دارند خودداری کنید؛ زیرا می‌توانند منجر به چاقی گربه شما شوند.

بهترین برند برای غذای گربه رگدال

غذای خشک گربه بالغ رگدال رویال کنین

گربه‌های رگدال نژادی منحصربه‌فرد با نیازهای غذایی خاص هستند. غذای خشک گربه بالغ رگدال رویال کنین برای رفع این نیازها فرموله شده است و تمام مواد مغذی مورد نیاز گربه را برای سلامتی و طول عمر فراهم می‌کند. گربه‌ها به‌طورکلی به اجبار گوشت‌خوار هستند؛ بنابراین پروتئین‌ها و چربی‌های باکیفیت موجود در این غذا به حفظ توده عضلانی و سلامت پوست و موی گربه رگدال کمک می‌کند. علاوه بر این، تعادل مناسب بین ویتامین‌ها و مواد معدنی در این غذا، سیستم ایمنی رگدال شما را قوی نگه می‌دارد و سلامت گربه شما را تضمین می‌کند.

غذای گربه رویال کنین یک غذای مخصوص نژاد رگدال است. مواد مغذی مانند تورین، EPA و DHA سلامت قلب گربه رگدال را تضمین می‌کند و در کنار آن، اسیدهای چرب امگا 3 سلامت استخوان و مفاصل را برای گربه رگدال فراهم می‌کند. دانه‌های هرمی‌شکل این غذا برای آرواره‌های پهن گربه رگدال طراحی شده است و گربه را تشویق می‌کند تا از سرعت غذا خوردن خود کم کند، غذا را کامل بجود و تجمع جرم روی دندان از بین برود.

بیشتر بخوانید:  معرفی و راهنمای خرید محصولات برند رفلکس

غذای خشک گربه بیبی کت رویال کنین

بچه گربه‌های رگدال مانند همه بچه گربه‌ها، به رژیم غذایی روزانه نیاز دارند که به مواد مغذی و کالری بیشتر برای بچه گربه‌ها در آن توجه شده باشد. غذای خشک گربه بیبی کت رویال کنین می‌تواند به بچه گربه رگدال شما کمک کند تا پایه‌های تغذیه‌ای محکمی داشته باشد. کمک به ایجاد سیستم ایمنی قوی و دستگاه گوارش سالم از جمله مزایای این غذاست. این غذا به‌گونه‌ای طراحی شده که قابلیت هضم بالایی داشته باشد. همچنین سرشار از مواد مغذی ضروری و پری‌بیوتیک‌هاست. دانه‌های غذا نیز بسیار زیبا و کوچک هستند تا بچه گربه شما آن‌ها را راحت به دهان بگیرد و بجود.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

اشکان اسدپور
اشکان اسدپور

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *