دسته ها

معرفی و راهنمای خرید محصولات برند رفلکس

راهنمای خرید محصولات برند رفلکس
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

راهنمای خرید محصولات برند رفلکس از جمله برندهای محبوب و خوش‌نام غذای سگ و گربه در ایران محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که بیشتر خانواده‌هایی که سگ یا گربه نگهداری می‌کنند، با این برند و محصولاتش آشنا هستند. در این مقاله درباره راهنمای خرید محصولات برند رفلکس مطالبی بیان می‌کنیم و اطلاعات مهمی درمورد تاریخچه این برند، محصولات، تنوع و ویژگی‌های محصولات برند رفلکس در اختیار شما می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:  راهنمای نکات مهم خرید غذای خشک

معرفی برند رفلکس

اگر می‌خواهید بدانید غذای گربه رفلکس محصول کدام کشور است، در پاسخ باید گفت رفلکس یک شرکت تولیدکننده غذای حیوانات خانگی در ترکیه است که در سال 2010 با مأموریت ارائه غذای مغذی و با کیفیت بالا برای حیوانات خانگی تأسیس شد. این شرکت متعهد است از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و سخت‌ترین استانداردهای کنترل کیفیت را رعایت می‌کند. محصولات رفلکس با داشتن فرمولاسیون‌های مختلف، نیازهای خاص حیوانات خانگی از جمله گربه‌ها و سگ‌ها را برطرف می‌کند.

فلسفه و اهداف برند رفلکس

رفلکس معتقد است حیوانات خانگی بخشی از خانواده و شایسته بهترین غذای ممکن هستند.‌ فلسفه این شرکت بر چهار اصل کلیدی استوار است:

  • تغذیه:محصولات شرکت رفلکس را تیمی از دامپزشکان و متخصصان تغذیه فرموله کرده و درنتیجه نیازهای تغذیه‌ای حیوانات خانگی را در هر مرحله از زندگی برآورده کرده‌اند.
  • کیفیت:رفلکس از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند و به استانداردهای کنترل کیفیت پایبند است.
  • ایمنی:محصولات کمپانی رفلکس آزمایش می‌شوند تا اطمینان حاصل شود برای مصرف حیوانات خانگی بی‌خطر هستند.
  • طعم:محصولات تولیدشده در شرکت رفلکس بسیار خوشمزه هستند و حیوانات خانگی به خوردن آن‌ها علاقه‌مندند.

محصولات کمپانی رفلکس

رفلکس انواع مختلفی از محصولات غذای حیوانات خانگی را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • غذای خشک

محصولات غذای خشک رفلکس در فرمولاسیون‌های مختلف برای گربه‌ها و سگ‌ها موجود است؛ از جمله غذای بچه گربه، غذای توله سگ، غذای بزرگ‌سال، غذای حیوانات سالخورده و غذای بدون غلات. تمام غذاهای خشک تولیدشده در کمپانی رفلکس، غذاهایی استاندارد با کیفیت بسیار بالا هستند که تمام نیازهای غذایی سگ و گربه شما را تأمین می‌کنند. این غذاها در سراسر اروپا به فروش می‌رسند و در ایران هم جزء برندهای بسیار محبوب شناخته می‌شوند.

  • غذای مرطوب

محصولات غذای مرطوب رفلکس در طعم و بافت‌های مختلف برای گربه‌ها و سگ‌ها ارائه می‌شود.

  • تشویقی

کمپانی رفلکس تولید و طراحی‌کننده انواع مختلف تشویقی برای گربه‌ها و سگ‌هاست؛ از جمله تشویقی‌های ترد، تشویقی‌های مرطوب و تشویقی‌های مناسب دندان

  • تعهد

رفلکس به قوانین و استانداردهای غذایی پایبند است و در مسیر کاهش تأثیر منفی بر زیست‌محیط گام برمی‌دارد. این شرکت از مواد بازیافتی در بسته‌بندی‌های خود استفاده می‌کند و در حال تلاش برای کاهش مصرف انرژی نیز هست.

معرفی برند رفلکس

راهنمای خرید محصولات برند رفلکس؛ غذای گربه

شرکت رفلکس غذای خشک، مرطوب و تشویقی مخصوص گربه را تولید می‌کند. کیفیت غذای گربه رفلکس بسیار بالاست و علاوه بر کیفیت غذاهای متنوع نیز تولید می‌شوند. همچنین قیمت به‌صرفه‌ای دارند. برای خرید اصولی از برند رفلکس مراحل زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع حیوان خانگی (سگ یا گربه)
  • سن حیوان خانگی
  • شرایط خاص پت؛ مانند بیماری خاص
  • حساسیت و آلرژی به گروهی از ترکیبات
  • اصالت و اصل بودن غذای گربه یا سگ رفلکس

درنهایت با استفاده از این مراحل که تحت عنوان راهنمای خرید محصولات برند رفلکس هستند، خریدی راحت‌تر خواهید داشت.

راهنمای خرید محصولات برند رفلکس؛ غذای خشک گربه

معرفی برخی از غذاهای خشک Reflex برای گربه‌ها

انواع غذای رفلکس گربه

  • رفلکس مادر و بچه گربه

این محصول جزء محصولات پرطرفدار کمپانی رفلکس محسوب می‌شود که برای بچه گربه و مادر در دوران شیردهی بسیار مناسب و ایده‌آل است. رفلکس مادر شیرده و بچه گربه علاوه بر اهمیت به بچه گربه، نیازهای تغذیه‌ای مادر در دوران شیردهی را نیز پوشش می‌دهد.

  • غذای Reflex Adult Cat با طعم مرغ

این فرمول برای گربه‌های بالغ از همه نژادها ایده‌آل است و به حفظ سلامت و شادابی آن‌ها کمک می‌کند. همچنین این غذا از پروتئین مرغ با کیفیت بالا، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری ساخته شده است.

  • غذای Reflex Senior Cat با ماهی

این فرمول به‌طور ویژه برای گربه‌های مسن تهیه شده و مواد مغذی مورد نیاز برای دوران پیری و میان‌سالی را در اختیارشان می‌گذارد. رفلکس سینیر ماهی، از پروتئین ماهی با کیفیت بالا، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری ساخته شده است.

  • غذای Reflex Grain-Free Adult Cat با مرغ

این فرمول گزینه‌ای عالی برای گربه‌هایی با حساسیت به غلات است؛ زیرا حاوی غلاتی نیست که واکنش آلرژیک ایجاد کند. این محصول از پروتئین مرغ با کیفیت بالا، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری ساخته شده است.

معرفی برخی از غذاهای خشک Reflex برای گربه‌ها

  • غذای Reflex Hairball Control Adult Cat با مرغ

این غذا با تأمین فیبر زیاد به کاهش گلوله مو در گربه‌ها کمک می‌کند. این محصول شرکت رفلکس به‌خصوص برای گربه‌های مو بلند مانند نژاد پرشین بسیار مناسب و ایده‌آل است.

  • غذای Reflex Urinary Health Adult Cat با ماهی قزل‌آلا

این غذا با تأمین مواد معدنی متعادل و اسیدهای چرب امگا 3 در سلامت دستگاه ادراری گربه‌ها مؤثر است. این محصول شامل پروتئین ماهی قزل‌آلا با کیفیت بالا، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، مواد معدنی ضروری و ویتامین‌ها ساخته شده است.

  • رفلکس مولتی کالر برای گربه بالغ

Reflex Multicolor غذایی خشک، کامل و متعادل برای گربه‌های بالغ و همه نژادهاست. این غذا با مواد اولیه با کیفیت بالا، از جمله مرغ، بوقلمون و ماهی قزل‌آلا تهیه شده و عاری از طعم‌دهنده‌ها، رنگ‌ها و نگه‌دارنده‌های مصنوعی است. رفلکس مولتی کالر بسیار خوشمزه است و گربه‌ها عاشق خوردن آن هستند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای گربه رفلکس به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

ویژگی‌های کلیدی مولتی کالر

تغذیه کامل و متعادل: Reflex Multicolor تمام مواد مغذی ضروری را که گربه‌ها برای رشد نیاز دارند، از جمله پروتئین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب فراهم می‌کند.

مواد اولیه با کیفیت بالا: Reflex Multicolor با مواد اولیه با کیفیت بالا، از جمله مرغ، بوقلمون و ماهی قزل‌آلا تهیه شده است که همگی منابع عالی پروتئین هستند.

بدون غلات: Reflex Multicolor هیچ غلاتی ندارد؛ از این‌رو انتخابی خوب برای گربه‌هایی با حساسیت یا آلرژی به غلات است.

  • غذای گربه رفلکس مدل کیتن

رفلکس کیتن غذای مناسب بچه گربه‌هاست و تمام نیازهای تغذیه‌ای گربه‌های نابالغ را پوشش می‌دهد. رفلکس کیتن از نظر غذایی بسیار غنی است و گربه شما را از هر غذای دیگری بی‌نیاز می‌کند.

راهنمای خرید محصولات برند رفلکس؛ غذا خشک سگ

شرکت رفلکس نه‌تنها به تولید غذای خشک برای گربه‌ها می‌پردازد، بلکه غذای خشک مناسب سگ نیز تولید می‌کند. غذای سگ رفلکس نیز مانند غذای گربه رفلکس، بسیار باکیفیت بوده و میان سرپرستان محبوب است؛ از این‌رو راهنمای خرید محصولات برند رفلکس می‌تواند به شما کمک کند.

معرفی برخی از غذاهای خشک Reflex برای سگ‌ها

  • غذای خشک سگ Reflex Adult با گوشت بره و برنج

این غذای خشک ساختاری کامل دارد که برای سگ‌های بالغ از همه نژادها تهیه شده است. در این غذا از گوشت بره و برنج با کیفیت بالا استفاده شده و سرشار از مواد مغذی برای حمایت از سلامت و شادابی سگ شماست.

  • غذای خشک سگ Reflex Plus High Energy Adult با گوشت گاو

این غذای خشک و پرانرژی برای سگ‌های بالغی است که فعالیت بسیاری دارند. این فرآورده از گوشت گاو و برنج با کیفیت بالا تهیه شده و سرشار از پروتئین و کالری است تا در حفظ سطح انرژی به سگ شما کمک کند.

معرفی برخی از غذاهای خشک Reflex برای سگ‌ها

  • غذای خشک سگ Reflex Puppy با مرغ و برنج

این غذا نوعی غذای خشک، کامل و متعادل برای توله سگ‌های همه نژادهاست. در این فرآورده مرغ و برنج با کیفیت بالا وجود دارد. همچنین این غذا سرشار از مواد مغذی برای حمایت از رشد و نمو توله سگ شماست.

  • غذای خشک سگ Reflex Senior با مرغ و برنج

این غذای خشک و متعادل مخصوص سگ‌های سالمند بوده و از مرغ و برنج با کیفیت بالا تهیه شده است. این فرآورده سرشار از مواد مغذی برای حمایت از سلامت و شادابی سگ سالمند شماست.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای سگ رفلکس به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

راهنمای خرید محصولات برند رفلکس؛ غذای مرطوب گربه

با توجه به راهنمای خرید محصولات برند رفلکس غذاهای مرطوب یا همان کنسروهای تولیدشده توسط رفلکس مانند غذاهای خشک این برند، بسیار باکیفیت و ایده‌آل هستند. همچنین این غذاها برای هر نژاد و هر سنی از گربه‌ها استفاده می‌شوند. محبوب‌ترین کنسروهای برند رفلکس عبارت‌اند از:

  • غذای گربه کنسروشده مناسب گربه بالغ Reflex Plus شامل تکه‌های گوشت گاو و جگر در مایع مخصوص. این غذا کاملاً متعادل، حاوی پروتئین گوشت گاو و کبد است. متخصصان تغذیه گربه این غذا را به‌دقت فرموله کرده‌اند تا نیازهای تغذیه‌ای همه نژادهای بالغ برآورده شود.
  • کنسرو گربه بالغ Reflex Plus شامل تکه‌های ماهی تن و ماهی قزل‌آلا در ژله
  • غذای کیسه‌ای بچه گربه Reflex Plus دارای تکه‌های مرغ و جگر در ژله
  • غذای کیسه‌ای گربه سالمند Reflex Plus شامل تکه‌های ماهی تن و ماهی قزل‌آلا در ژله
  • غذای کنسروی گربه بالغ Reflex Plus دارای تکه‌های مرغ و برنج در سس

براساس راهنمای خرید محصولات برند رفلکس غذای مرطوب Reflex مناسب همه گربه‌ها در سنین و نژادهای مختلف بوده که از مواد اولیه درجه یک تهیه شده است. این غذا برای سرپرستان گربه‌ها نیز مقرون به صرفه است. در ادامه به برخی از مزایای غذای مرطوب Reflex بیان شده است:

  • رطوبت بالا:غذای مرطوب منبع خوبی برای سلامت گربه‌ها مهم است.
  • هضم آسان:غذای مرطوب هضم آسان‌تری از غذای خشک دارد و به‌ویژه برای بچه گربه‌ها و گربه‌های سالمند مفید است.
  • خوش‌طعم بودن:غذای مرطوب خوش‌طعم‌تر از غذای خشک بوده و برای گربه‌های بدغذا جذاب‌تر است.
  • Reflex غذایی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای گربه است.

راهنمای خرید محصولات برند رفلکس؛ غذای مرطوب سگ

  • غذای کنسروی سگ بالغ Reflex Plus شامل تکه‌های گوشت گاو در ژله

براساس راهنمای خرید محصولات برند رفلکس، این غذای سگ کنسروشده حاوی پروتئین گوشت گاو است. متخصصان تغذیه گربه و سگ به‌دقت این غذا را فرموله کرده‌اند تا نیازهای تغذیه‌ای همه نژادهای بالغ را برآورده کنند.

  • غذای کنسروی سگ بالغ Reflex Plus شامل تکه‌های مرغ در ژله

همانند کنسرو قبلی این محصول نیز بسیار معروف و پرطرفدار است.

تشخیص غذای رفلکس اصل

برای تشخیص غذای اصل از غذای رفلکس تقلبی مطمئن شوید از نمایندگی غذای رفلکس خریداری می‌کنید که گارانتی اصل بودن محصول را ارائه می‌کند. همچنین حتماً به بسته‌بندی محصول دقت کنید.

خرید غذای رفلکس از دیجی پت

با توجه به راهنمای خرید محصولات برند رفلکس، تمام محصولات گفته‌شده را می‌‌توان با ضمانت اصل بودن کالا از دیجی پت تهیه کرد. همان‌طور که در این مقاله بیان شد، برند رفلکس از جمله برندهای صاحب سبک و موفق در زمینه تولید غذای مخصوص حیوانات خانگی است. به‌دلیل وجود غذای تقلبی در بازار، سایت و فروشگاه آنلاین دیجی پت ضمانت می‌کند محصولات برند رفلکس ترکیه که در سایت ارائه می‌شوند اصل بوده و تقلبی نیستند؛ از این‌‌رو می‌توانید با خیالی آسوده و راحت محصولات برند رفلکس را از فروشگاه آنلاین دیجی پت تهیه کنید و در اختیار سگ یا گربه خود قرار دهید. فروشگاه دیجی پت ضمانت می‌کند تمام محصولات برند رفلکس ترکیه را که شامل غذای سگ و غذای گربه می‌شود به‌صورت اورجینال در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید:  معرفی چند غذای مورد علاقه گربه

سخن پایانی

در مقاله‌ای که با عنوان راهنمای خرید محصولات رفلکس ارائه شد، جزئیات محصولات برند رفلکس ترکیه را بررسی کردیم تا شما سرپرست محترم خریدی آسوده را تجربه کنید. شما می‌توانید از راهنمای خرید محصولات رفلکس برای خرید راحت‌تر استفاده کنید.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

اشکان اسدپور
اشکان اسدپور

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *