دسته ها

تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت

تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

انتخاب نوع غذای خشک مصرفی برای حیوان خانگی از اولین و مهم‌ترین فاکتورهای حفظ سلامت آن‌ است؛ از این‌رو برند رفلکس (برند ترکیه‌ای) در تولید این غذاها با کیفیت بسیار بالا پیشتاز است. غذای گربه رفلکس و غذای سگ رفلکس از بهترین منابع غذایی برای تغذیه سگ و گربه شما هستند.

در این مقاله، به بررسی دو نوع غذای رفلکس پلاس گورمت و مولتی کالر می‌پردازیم و در انتها تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت را ذکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:  معرفی و راهنمای خرید کنسرو برای سگ

معرفی غذای گربه رفلکس پلاس گورمت

این نوع غذای گربه رفلکس غذایی خشک و فوق‌العاده درجه یک با طعم مرغ، با دانه‌های رنگی، فرمولاسیون کامل و متعادل و مناسب برای تمامی نژادهای گربه بالای 12 ماه است. علاوه بر پروتئین بالا، این غذا حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی ضروری و امگا 3 و 6 برای سلامتی کامل و پوست و موی براق گربه شماست.

این غذا حاوی Xylo-oligosaccharides  (XOS)است؛ سوپر پری‌بیوتیک‌هایی که از هیدرولیز ذرت به دست می‌آیند. XOS به کاهش مشکلاتی مانند چربی ناخواسته و قند خون در گربه‌ها کمک می‌کند. درواقع شما می‌توانید بدون اینکه کالری بیشتری به غذای خشک گربه خود اضافه کنید، ارزش غذایی آن را بالا ببرید.

همچنین XOS بدون تغییر وارد روده بزرگ می‌شود. از سوی دیگر عمدتاً به‌وسیله باکتری‌های گوارشی بایفیدوباکتریا و لاکتوباسیل استفاده شده و سبب کاهش تخمیرهای منفی در روده می‌شود که درنتیجه از بروز بیماری‌هایی مثل نفخ گوارشی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، 90 درصد محتوای پروتئین غذای گربه رفلکس پلاس گورمت از پروتئین‌های حیوانی به دست می‌آید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای گربه رفلکس به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

مزایای غذای گربه رفلکس پلاس گورمت برای سلامتی

  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
  • با بهبود فلور روده، هضم و متابولیسم مواد مغذی را افزایش می‌دهد.
  • اثر آنتی‌اکسیدانی طبیعی دارد.
  • دارای ویتامین‌ها، مواد معدنی و امگا 3 و 6 است که برای سلامتی ضروری هستند.
  • غذایی مقوی و خوش‌طعم که قطعاً گربه شما آن را دوست خواهد داشت.

مواد تشکیل‌دهنده غذای گربه رفلکس پلاس گورمت

این مواد عبارت‌اند از:

  • پروتئین مرغ (کم آب)، ذرت، چربی مرغ، برنج، تفاله چغندر، جگر، ویتامین‌ها و مواد معدنی، دانه کتان، زیلوالیگوساکاریدها، مخمر آبجو، نمک، آنتی‌اکسیدان‌های E2-10
  • مواد معدنی موجود در غذای گربه رفلکس پلاس گورمت شامل آهن، ید، مس، منگنز، روی و سلنیوم است.
  • ویتامین‌ها شامل ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B1، ویتامین B9، ویتامین B7، ویتامین B11، ویتامین K3 و سایر ویتامین‌ها.

مزایای غذای گربه رفلکس پلاس گورمت برای سلامتی

نکات مهم درباره غذای گربه رفلکس پلاس گورمت

  • جیره غذایی روزانه می‌تواند با دمای محیط، سبک زندگی گربه (در فضای باز یا در داخل خانه)، خلق و خو و سطح فعالیت گربه متفاوت باشد.
  • برای اطمینان از مصرف مناسب با وزن بدن گربه، مقدار دقیق غذا را وزن کنید.
  • برای برنامه‌ریزی صحیح تغذیه، اشتها، ظاهر، رفتار و مدفوع گربه خود را ارزیابی کنید و درصورت نیاز از یک دامپزشک کمک بگیرید.
  • تغییر رژیم غذایی باید به‌تدریج با مخلوط کردن مقادیر کمی از هر دو غذا در طول یک هفته انجام شود.
  • همیشه آب شیرین خنک و قابل آشامیدن در اختیار گربه قرار دهید.
  • محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و مطمئن شوید کیسه غذا پس از هر بار تغذیه به‌درستی بسته شده است.
  • این غذا برای مصرف انسان مناسب نیست.
  • این محصول را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

میزان مصرف غذای رفلکس پلاس گورمت

راهنمای مصرف غذای گربه رفلکس پلاس گورمت
وزن گربه برحسب کیلوگرم 2 کیلوگرم 3 کیلوگرم 4 کیلوگرم 5 کیلوگرم 6 کیلوگرم 7 کیلوگرم 8 کیلوگرم 9 کیلوگرم 10 کیلوگرم
شرایط بدنی گربه لاغر 31 تا 34 گرم 42 تا 47 گرم 52 تا 58 گرم 62 تا 68 گرم 71 تا 78 گرم 79 تا 88 گرم
نرمال 29 تا 32 گرم 39 تا 43 گرم 49 تا 54 گرم 57 تا 63 گرم 66 تا 73 گرم 74 تا 82 گرم 82 تا 90 گرم 89 تا 99 گرم 96 تا 107 گرم
اضافه وزن 53 تا 59 گرم 61 تا 67 گرم 68 تا 75 گرم 75 تا 83 گرم 82 تا 91 گرم 89 تا 98 گرم

غذای گربه رفلکس مولتی کالر

غذای گربه رفلکس مولتی کالر، غذایی کامل و متعادل برای گربه‌هاست. این غذا حاوی پروتئین مرغ است و به‌دقت توسط متخصصان تغذیه گربه و سگ فرموله شده است تا نیازهای غذایی روزانه همه نژادهای بالغ را برآورده کند. تعادل امگا 3 و 6 با استفاده از دانه کتان در غذای گربه رفلکس مولتی کالر معجزه‌ای طبیعی برای سلامتی گربه شماست.

گیاه یوکا در غذای گربه رفلکس مولتی کالر، بو و آمونیاک را کنترل می‌کند. همچنین جذب مواد مغذی را افزایش می‌دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و رشد و عملکرد حیوانات را بهبود می‌بخشد. سلامت و عملکرد روده نیز با مانان اولیگوساکارید متصل‌کننده پاتوژن، بتاگلوکان‌های حمایت‌کننده سیستم ایمنی و منبع غنی مخمرهای مناسب برای سیستم ایمنی در غذای گربه رفلکس مولتی کالر پشتیبانی می‌شود.

همچنین مخمر آبجو در محتویات این غذا سبب حفظ سلامت پوست و موهای گربه شما می‌شود. سیستم ایمنی بدن با استفاده از پودر آب پنیر موجود در غذای گربه رفلکس مولتی کالر تقویت می‌شود و درنتیجه عضلات، اندام‌ها و سلول‌های عصبی به‌خوبی پشتیبانی می‌شوند. غذای گربه رفلکس مولتی کالر با ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی شده است.

غذای گربه رفلکس مولتی کالر

مواد تشکیل‌دهنده غذای گربه رفلکس مولتی کالر

این مواد عبارت‌اند از:

  • چربی مرغ، گلوتن ذرت، تفاله چغندر خشک، سبوس گندم، جگر، ویتامین‌ها و مواد معدنی، بذر کتان، پروتئین حیوانی کم آب، غلات شامل برنج و ذرت، مخمر آبجو، نمک، MOS (مانان الیگوسا)، رنگ خوراکی، تورین، نگهدارنده‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها.
  • مواد معدنی موجود در غذای گربه رفلکس مولتی کالر شامل آهن، ید، مس، منگنز، روی و سلنیوم.
  • ویتامین‌ها شامل ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B1، ویتامین B9، ویتامین B7، ویتامین B11، ویتامین K3 و سایر ویتامین‌ها.

میزان مصرف غذای گربه رفلکس مولتی کالر

راهنمای غذادهی روزانه برای غذای گربه رفلکس مولتی کالر
وزن گربه برحسب کیلوگرم میزان غذا برحسب گرم در روز
1 تا 2 25 تا 35
2 تا 3 35 تا 55
3 تا 4 55 الی 75
4 تا 5 75 تا 90
5 تا 6 90 تا 110
6 تا 7 110 تا 130
7 تا 8 130 الی 145
بیشتر بخوانید:  معرفی و راهنمای خرید محصولات برند رفلکس

تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت

تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت در این است که هر دوی این غذاها از غذاهای شرکت رفلکس و از بهترین برندها برای خرید غذای گربه و غذای سگ هستند. غذای گربه رفلکس پلاس گورمت حاوی XOS ترکیبی از سوپر پری‌بیوتیک‌هاست. البته این ماده در غذای گربه رفلکس مولتی کالر موجود نیست؛ بنابراین اگر گربه شما مشکلات گوارشی دارد توصیه می‌کنیم از غذای رفلکس گورمت استفاده کنید. درواقع تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت در همین ماده است.

در نظر داشته باشید هر دوی این غذاها هم برای گربه‌های سالم و هم برای گربه‌هایی که دچار مشکلات گوارشی هستند استفاده می‌شوند، اما بهتر است با توجه به وضعیت سلامت حیوان خود و تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت غذای مناسب را انتخاب کرده و به تفاوت رفلکس مولتی کالر با رفلکس پلاس گورمت دقت کنید. همچنین مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در غذای گربه رفلکس پلاس گورمت و مولتی کالر یکسان بوده و هر دو بسیار غنی هستند.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

اشکان اسدپور
اشکان اسدپور

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *