دسته ها

مناسب‌ترین برند غذای سگ پیکینیز

غذای سگ پیکینیز
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

بهترین غذای سگ پیکینیز شما غذای خشک است. یک رژیم غذایی طبیعی به سلامت و شادی سگ شما کمک می‌کند. همچنین از طیف وسیعی از بیماری‌های رایج مانند چاقی، مشکلات مفصلی، دندانی و گوارشی و علائم رایج آلرژی مانند خارش پوست بیش از حد جلوگیری می‌کند. هنگام انتخاب بهترین غذای سگ پیکینیز، ضروری است آناتومی سگ و دستگاه گوارش را در نظر بگیرید.

دستگاه گوارش سگ‌ها از زمانی که غیر اهلی بودند به‌طور قابل توجهی تکامل نیافته است؛ از این‌رو برای رژیم‌های غذایی تازه و سرشار از پروتئین که عمدتاً از گوشت، استخوان و احشا تشکیل شده، مناسب است. بهترین رژیم غذایی برای پیکینیزها متعادل و متناسب با مرحله زندگی و نیاز انرژی آن‌هاست که معمولاً شامل ترکیبی از پروتئین با کیفیت بالا، چربی‌های سالم، ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر سبزی است.

غذای سگ پیکینیز

رژیم غذای سگ پیکینیز برای سلامتی مطلوب دقیقاً باید شامل چه مواردی باشد؟

  1. پروتئین

هنگام انتخاب غذای سگ پیکینیز خود، رژیم غذایی با منابع پروتئین حیوانی با کیفیت بالا مانند گوشت گاو، مرغ، بوقلمون، بره، اردک، تخم‌مرغ و ماهی انتخاب کنید. پروتئین، حیاتی‌ترین ماده مغذی در رژیم غذایی پیکینیز شما است. کنسرو سگ مقادیر زیادی پروتئین دارد که ماده‌ای مغذی و ضروری است.

  1. چربی

چربی دومین ماده مغذی مهم در رژیم غذای سگ پیکینیز است. چربی‌های متعادل برای سلامت مطلوب ضروری هستند و همچنین انرژی را تأمین می‌کنند. در چربی رژیمی که ما مصرف می‌کنیم، دو نوع تری گلیسیرید وجود دارد، چربی اشباع‌شده و غیر اشباع. هر دوی این چربی‌ها در رژیم غذایی سگ مهم هستند، اما داشتن تعادل صحیح کلیدی است. چربی‌های اشباع‌شده از منابع حیوانی می‌آیند، طعم و بافت غذای سگ شما را بهبود می‌بخشند و به جذب ویتامین‌های محلول در چربی A، D، E و K کمک می‌کنند.

اسیدهای چرب ضروری چربی‌های غیراشباع مانند امگا 3، (EHA، DHA و ALA)، امگا 6+9، (LA + AA) برای رشد، ساختار و عملکرد سلول‌های بدن مهم هستند. در تعادل و سلامت مو، پوست، چشم و سیستم عصبی مهم هستند، هورمون‌ها را کنترل می‌کنند، مغز و حافظه را تغذیه می‌کنند و التهاب را کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید غذاهای مناسب برای سگ عقیم شده
  1. کربوهیدرات

کربوهیدرات‌ها، مانند سبزی‌ها و برخی میوه‌ها، فیبر، پری بیوتیک‌ها (غذای باکتری‌های مفید) و آنتی‌اکسیدان‌هایی را فراهم می‌کنند که به تنهایی در گوشت وجود ندارد.

  1. ویتامین‌ها و مواد معدنی طبیعی

گنجاندن استخوان آسیاب‌شده در وعده‌های غذای سگ پیکینیز یا تهیه غذای تشویقی سگ برای غنی‌سازی غذای خشک سگ پیکینیز ضروری است؛ زیرا به هضم، سلامت پوست و استخوان و تحرک کمک می‌کند. به‌دلیل تراکم درشت‌مغذی‌ها (چربی، کربوهیدرات و پروتئین) و ریزمغذی‌ها (ویتامین‌ها و مواد معدنی) به‌عنوان یک مولتی ویتامین طبیعی برای سگ‌ها شناخته می‌شود؛ درحالی‌که سبزی‌ها و برخی میوه‌ها دارای تنوعی از فیتونوترینت‌ها و سایر ترکیبات هستند که سلول‌های بدن را تغذیه می‌کنند؛ در نتیجه در سلامت بهینه سیستم‌ها و عملکردهای حیاتی بدن مؤثرند.

  1. آب

آب برای عملکرد صحیح فیزیولوژی سگ ضروری است. درواقع، بدن سگ تقریباً 70 درصد از آب تشکیل شده است. به همین دلیل ماده مغذی و حیاتی برای تمام سلول‌ها و سیستم‌هاست؛ از جمله:

  • تنظیم دمای بدن
  • حفظ عملکرد سالم اندام
  • هضم و جذب مواد مغذی
  • سم‌زدایی؛ آب به دفع سموم و مواد زائد از بدن کمک می‌کند.

جلوگیری از کم‌آبی می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی، از جمله آسیب به کلیه و گرمازدگی شود. برای مطمئن بودن از وضعیت سلامتی کلیه‌ها، چک کردن خاک سگ و محل دستشویی سگ برای بررسی مقدار و وضعیت ادرار سگ‌ها ضروری است.

غذای خشک سگ پیکینیز

کالری مورد نیاز در غذای سگ پیکینیز 

وزن سگ‌های پیکینیز در بزرگسالی بین 8 تا 10 پوند است که سبب می‌شود نیازهای غذایی آن‌ها نسبتاً کم باشد. سگ‌هایی به اندازه پیکینیز باید بین 296 تا 404 کالری در روز مصرف کنند. مقدار واقعی مصرف به سطح فعالیت سگ بستگی دارد. پیکنیزها تمایل به بی‌تحرکی دارند و باید به ورزش تشویق شوند، همچنین ضروری است کالری دریافتی روزانه آن‌ها را مطابق با فعالیت سگ تنظیم کنید. مهم است که حیوان خانگی کوچک شما لاغر بماند تا از بیماری دیسک بین مهره‌ای جلوگیری شود. چاقی باعث می‌شود سگ شما بیشتر مستعد این مشکل شود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای سگ پیکینیز به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

غذای خشک ایکس اسمال پاپی رویال کنین برای توله سگ نژاد کوچک

تکه‌های غذا با طراحی مناسب: تکه‌های خوشمزه غذا اندازه کوچکی دارند و به طور اختصاصی برای دندان‌های کوچک و مناسب با ذائقه توله سگ شما طراحی شده‌اند.

کمک به رشد سیستم دفاعی: مجموعه کاملی از آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی از شکل‌گیری سیستم دفاعی توله سگ شما پشتیبانی می‌کند و سبب قدرتمند شدن بدن آن‌ها می‌شود.

افزایش کیفیت مدفوع: وجود فیبرهای باکیفیت در غذای خشک سگ ایکس اسمال پاپی رویال کنین سبب افرایش کیفیت هضم غذا و مدفوع خواهد شد.

میزان انرژی مناسب: غذای خشک توله سگ رویال کنین ایکس اسمال پاپی یک رژیم غذایی کامل برای سگ شما است که حاوی تمامی پروتئین‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز توله سگ کوچک شما برای دوره کوتاه 10 ماهه رشد است.

غذای خشک برای سگ پیکینیز

غذای خشک سگ لایت ویت رویال کنین

غذای رژیمی سگ برای نژاد کوچک یا Mini Light Weight مینی لایت ویت رویال کنین برای پیشگیری از بروز اضافه وزن در سنین بالای 10 ماه مناسب است. حفظ وزن مناسب برای سگ‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که سلامت آن‌ها را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین لازم است به وزن آن‌ها توجه کنید و درصورت احتمال ابتلا به اضافه وزن، از غذای رژیمی برای آن‌ها استفاده کنید. غذای رژیمی سگ نژاد کوچک رویال کنین یا مینی لایت ویت برای سگ‌های با سن بالای 10 ماه که وزن بالغ آن‌ها باید در حالت نرمال بین 1 تا 10 کیلوگرم باشد، مناسب است.

میزان بالای پروتئین این محصول همراه با چربی کم، موجب حفظ عضلات بدن همراه با کاهش وزن و پیشگیری از بروز اضافه وزن خواهد شد. در ترکیب آن نیز از فیبرهای محلول و نامحلول استفاده شده که سبب سیر شدن سگ می‌شود و از بروز گرسنگی در فاصله بین وعده‌های غذایی جلوگیری می‌کند. اسید چرب ضروری امگا 3 این غذا به تقویت مفاصل و پوست و مو کمک می‌کند. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد پس از 8 هفته از مصرف این غذا، بیش از 80 درصد سگ‌هایی که دچار اضافه وزن بوده‌اند، به وزن مناسب‌تر دست یافته‌اند.

بیشتر بخوانید:  علائم گرسنگی سگ چیست؟

غذای خشک سگ مینی دایجستیو رویال کنین

  • برای سگ‌های کوچک تهیه شده است.
  • به بهبود کیفیت مدفوع کمک می‌کند.
  • در هضم کارآمد مؤثر است.
  • به رشد فلور روده سالم کمک می‌کند.

این محصول همچنین به‌عنوان غذای تر در یک نان خمیری بسیار خوش‌طعم برای جذابیت مطلوب موجود است. اگر سگ شما ترکیبی از غذای مرطوب و خشک را می‌پسندد، حتماً دستورالعمل‌های تغذیه روی بسته را دنبال کنید تا از مقادیر دقیق هر کدام اطمینان مطمئن شوید.

غذای سگ رویال کنین مینی ادالت

این غذا مناسب سگ‌های 10 ماهه تا 8 ساله است که وزنی بین 4 تا 10 کیلوگرم دارند. قیمت محصولات شرکت غذای سگ رویال کنین از سایر برندها ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دیجی پت این محصولات را به‌راحتی خریداری کنید. اگرچه جثه  سگ‌های نژاد پامرانین، تریرها، شیواوا و غیره کوچک است، این سگ‌ها نیازهای مخصوص به خود را دارند.

این غذا می‌تواند انرژی مورد نیاز سگ‌های نژاد کوچک را تأمین کند و هم‌زمان در حفظ سلامتی آن‌ها و ماندن در وزن مناسب مؤثر باشد. همچنین وجود مواد مغذی و اسیدهای چرب DHA و EPA در این غذای سگ پیکینیز موجب حفظ سلامت پوست و موی آن‌ها می‌شود. زمانی که سن سگ شما از 8 گذشت، می‌توانید برای او از غذای رویال کنین مینی ادالت +8  و پس از آن +12 استفاده کنید.

غذای خشک برای نژاد کوچک سگ پیکینیز

 

غذای خشک توله سگ رفلکس با طعم گوشت و برنج

  • مناسب برای توله سگ 3 تا 12 ماه
  • دارای امگا ۳ و امگا ۶ برای درخشش و سلامتی پوست و موی حیوان
  • حاوی کلسیم و فسفر برای استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها توله سگ
  • هضم آسان و محافظت از دستگاه گوارش
  • سرشار از پروتئین گوشت و مواد معدنی

غذای خشک سگ نژاد کوچک رفلکس پلاس طعم سالمون

  • هضم آسان
  • مناسب سگ‌های نژاد کوچک بالغ
  • دارای پری‌بیوتیک XOS
  • حاوی ویتامین‌های  A، D۳، E، C و ویتامین  B
  • ماهی سالمون
  • حاوی امگا ۳ و امگا ۶

غذای خشک باکیفیت از فلور معده جلوگیری می‌کند

غذای خشک سگ بالغ رفلکس پلاس با طعم مرغ

غذای سگ رفلکس پلاس، مناسب سگ‌های بالغ نژاد کوچک است. Xylo-oligosaccharides  (XOS) فوق پروبیوتیکی است که با هیدرولیز لپه ذرت به دست می‌آید. XOS به کاهش مشکلاتی از قبیل چربی ناخواسته و گلیسمی در گربه‌ها با مقدار کالری تقریباً صفر کمک می‌کند. XOS بدون تغییر وارد روده بزرگ می‌شود و در درجه اول باکتری‌های گوارشی Bifidobacteria و Lactobacilli از آن استفاده می‌کنند. این امر سبب کاهش تخمیرهای منفی مانند نفخ و سایر بیماری‌های گوارشی شده و اتلاف انرژی می‌شود. همچنین سیستم ایمنی بدن سگ‌ها را تقویت می‌کند و  با بهبود فلور روده، هضم و متابولیسم مواد مغذی را افزایش می‌دهد.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

سمیه برازنده
سمیه برازنده

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *