دسته ها

راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی بخش اول

راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

در این مطلب می‌خوانید:

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به‌دنبال مرجع آنلاینی برای خرید محصولات پت شاپ بوده‌اید اما فروشگاه معتبری پیدا نکرده‌اید.  قرار است در راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی بصورت آنلاین، بررسی کنیم که هنگام خرید از یک پت شاپ آنلاین اساسا به چه موضوعاتی باید توجه داشت؟ در سال‌های قبل خرید از پت شاپ‌ها معمولا به صورت حضوری صورت می‌گرفت اما با گسترش تکنولوژی و افزایش ضریب نفوذ اینترنت، فروشگاه‌های آنلاین پت شاپ در سطح وب به وجود آمد.

برای خرید محصولات پت شاپ حتما باید به سراغ یک فروشگاه آنلاین معتبر بروید چرا که استفاده از وسایل و غذاهای غیراستاندارد و یا تاریخ گذشته می‌تواند بیماری‌های زیادی را برای حیوان خانگی شما به وجود بیاورد. غذای حیوانات خانگی باید تازه و استاندارد باشد، گاهی اوقات غذای موجود در برخی از پت شاپ‌های آنلاین تازه نیست و این موضوع در دراز مدت می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های مختلف برای حیوان شما شود. در قسمت اول این راهنما نکات لازم برای خرید محصولات مختلف از یک پت شاپ انلاین را بررسی کنیم.

فروش وسایل استاندارد مهم‌ترین ویژگی یک پت شاپ آنلاین و معتبر

استفاده از وسایل استاندارد اهمیت بسیار زیادی در حفظ سلامت حیوان دارد. بسیاری از اسباب بازی‌ها و وسایلی که در برخی پت شاپ‌ها به فروش می‌رسد، از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نیستند و این موضوع در گذر زمان باعث از بین رفتن سلامت حیوان می‌شود. برای مثال برخی از اسباب‌ بازی‌های حلقه‌ای که برای حیوانات به فروش می‌رسد سایز مناسب و استانداردی ندارد و برخی اوقات در گردن حیوان می‌افتد که موجب خفگی حیوان می‌شود.
بهتر است در هنگام خرید وسایل مربوط به حیوان خانگی‌تان دقت زیادی به سایز حیوان و نوع گونه آن داشته باشید. البته بسیاری از وسایل موجود در پت شاپ‌های آنلاین، هم برای گربه‌ها استفاده می‌شود و هم برای سگ‌ها؛ اما برخی از آن‌ها منحصر به یک حیوان یا یک گونه خاص از یک حیوان است که استفاده آن توسط حیوان مشابه می‌تواند موجب بروز آسیب شود.

راهنمای خرید اقلام بهداشتی حیوان خانگی از پت شاپ آنلاین

تشک سگ و گربه

اگر از لانه‌های گران قیمت استفاده می‌کنید معمولا تشک به همراه دارند اما اگر از قفس یا باکس‌های ساده استفاده می‌کنید بهتر است یک تشک جداگانه تهیه کنید. تشک‌های باکیفیت می‌توانند نقش مهمی در حفظ سلامت حیوان خانگی شما داشته باشند. قیمت این تشک‌ها بسته به کیفیت آن متفاوت است اما معمولا بین ۳۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در پت شاپ‌های معتبر قیمت دارند.

قطره تعلیم ادرار سگ و گربه

اگر حیوان خانگی شما تربیت شده نباشد احتمالا در شروع مشکلات زیادی برای تعلیم مکان ادرار آن خواهید داشت. این قطر‌ه‌های تعلیم دارای بویی خاص هستند و از روغن خاصی تهیه می‌شوند تا سگ‌ها و گربه‌ها را تشویق به ادرار در محلی خاص کنند. البته قطره‌های سگ با قطره‌های گربه متفاوت هستند چرا که علاقه هر کدام از این حیوان‌ها متفاوت است. این قطره‌ها قیمت مناسبی دارند و معمولا بین ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان در پت شاپ آنلاین قیمت‌گذاری می‌شوند. این اختلاف قیمت مربوط به حجم و کیفیت آن قطره است.

اسپری ضدعفونی‌کننده

حیوانات هم مانند انسان‌ها در صورت عدم رعایت بهداشت به بیماری‌های زیادی مبتلا می‌شوند. بهتر است هر از گاهی از اسپری‌های ضد عفونی سگ و گربه استفاده کنید تا احتمال ابتلا به بیماری‌ها را به حداقل برسانید. اسپری‌های ضدعفونی‌کننده انواع مختلفی دارند و برخی از آن‌ها فقط برای قسمتی خاص از بدن حیوان مانند دندان است.

بهتر است بعد از هر بار گردش و مسافرت از اسپری‌های ضدعفونی استفاده شود. در یک پت شاپ آنلاین و معتبر می‌توانید تنوع زیادی از اسپری‌های ضدعفونی را مشاهده کنید. قیمت این اسپری‌ها از ۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است و قیمت آن بستگی به کیفیت و نوع کاربرد آن دارد. برای مثال اسپری‌های مخصوص دندان سگ و گربه قیمت زیادی نسبت به اسپری‌های ضدعفونی‌کننده لانه سگ و گربه دارد.

راهنمای خرید اقلام بهداشتی حیوان خانگی - تشک سگ و گربه

پرزگیر موی سگ

پرز موی حیوانات در بازه‌های زمانی مشخص نیاز به اصلاح دارد پس بهتر است یک پرزگیر موی سگ یا گربه خریداری کنید و از آن استفاده کنید. البته برای اصلاح پرز موی حیوان به کلینیک‌ها هم می‌توانید مراجعه کنید اما استفاده از پرزگیر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. معمولا ساختار پرزگیرهای سگ و گربه یکسان است و قیمتی بین ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان دارند.

ماشین اصلاح موی حیوانات

اصلاح موی حیوانات یکی از کارهای روتین هفتگی یا ماهیانه است که برای رعایت بهداشت و حفظ سلامت حیوان بسیار مهم است. برای اصلاح موی حیوانات می‌توانید از آرایشگاه‌های حیوانات خانگی نیز استفاده کنید اما برای صرفه جویی در وقت و هزینه می‌توانید یک ماشین اصلاح موی حیوانات بخرید. قیمت یک ماشین اصلاح حیوان در یک پت شاپ انلاین بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

شامپو سگ

توجه به شست‌وشو و نظافت حیوانات خانگی نه‌تنها برای خود حیوانات لازم است بلکه برای حفظ سلامت افرادی که با آن حیوان در ارتباط هستند نیز لازم است. شامپو نقش مهمی در حفظ بهداشت سگ یا گربه شما دارد و باید سعی کنید شامپوی مورد نظرتان را از یک پت شاپ انلاین و معتبر تهیه کنید. قیمت شامپو سگ بسته به مقدار و برند آن از ۱۵ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

راهنمای خرید اقلام بهداشتی حیوان خانگی ـ شامپو سگ

شیشه شیر گربه و سگ

اگر از گربه یا سگی نگهداری می‌کنید که سن کمی دارد قطعا به شیشه شیر نیاز پیدا می‌کنید. شیشه شیر گربه و سگ مشترک است و قیمتی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان دارد. برای خرید شیشه شیر سگ یا گربه می‌توانید به پت شاپ آنلاین دیجی پت مراجعه کنید.

قیچی اصلاح مو

ماشین اصلاح و قیچی اصلاح در برخی موارد مکمل یک‌دیگر هستند اما در حالت کلی می‌توان از هر کدام به صورت مجزا هم استفاده کرد.  قیچی اصلاح موی سگ و گربه مشترک است و قیمتی بین ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان دارد.

زیرانداز بهداشتی

زیرانداز بهداشتی در صورتی نیاز می‌شود که حیوان شما تشک نداشته باشد. تشک‌های مخصوص حیوانات خانگی، شما را از خرید زیرانداز بهداشتی بی‌نیاز می‌کنند اما در صورتی که از تشک استفاده نمی‌کنید می‌توانید از زیراندازهای بهداشتی چند لایه استفاده کنید. معمولا کیفیت این زیراندازها بستگی به تعداد لایه‌ها و کیفیت لایه‌های زیرانداز دارد. با مراجعه به یک پت شاپ آنلاین می‌توانید مدل‌های مختلف این زیراندازها را مشاهده کنید. قیمت این زیراندازها از ۲۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است که غیر از کیفیت، به تعداد زیراندازهای موجود در بسته‌بندی هم بستگی دارد.

خمیر دندان و مسواک سگ و دندان

سلامت دندان‌های حیوانات بسیار مهم است چرا که عدم توجه به بهداشت دهان و دندان سگ باعث بروز بیماری‌های دهانی و حتی بیماری‌های داخلی می‌شود. اگر دندان‌های سگ یا گربه شما سالم نباشد احتمالا مراحل جویده شدن غذا توسط حیوان به درستی صورت نمی‌گیرد و ممکن است در آینده‌ای نزدیک مشکلات زیادی برای حیوان به وجود بیاورد. استفاده از خمیر دندان و مسواک استاندارد و باکیفیت یکی از ملزومات مهم در حفظ سلامت حیوان است. اگر به پت شاپ آنلاین و معتبری سر بزنید می‌توانید قیمت انواع خمیر دندان و مسواک را به صورت آنلاین مشاهده کنید اما به طور حدودی قیمت هر ست خمیر دندان و مسواک سگ یا گربه، بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. مجددا تاکید می‌شود که از یک ست استاندارد مسواک و خمیردندان استفاده کنید تا مشکلی برای سلامت دهان و دندان حیوان خانگی‌تان به وجود نیاید.

راهنمای خرید لوازم متفرقه مورد نیاز حیوانات خانگی از پت شاپ آنلاین

عینک سگ و گربه

عینک سگ و گربه یکی از ملزومات تفریحی و آرایشی حیوانات خانگی است که تنوع بالایی دارد. این عینک‌ باید دقیقا مناسب سایز سر حیوان خانگی شما باشند تا آسیبی به قسمت سر حیوان وارد نکند. قیمت این عینک‌ها از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است؛ عینک سگ و گربه را می‌توانید از پت شاپ آنلاین دجی پت به صورت اینترنتی تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان به صورت رایگان تحویل بگیرید.

اسباب‌بازی سگ و گربه

حیوانات هم درست مانند انسان‌ها نیاز به سرگرمی دارند. اسباب‌ بازی‌های سگ و گربه مدل‌های بسیار متفاوتی دارند و قیمت آن‌ها هم بسیار متفاوت است اما بهتر است در انتخاب این اسباب بازی‌ها دقت زیادی داشته باشید چرا که جنس برخی از این اسباب بازی‌ها مناسب سلامتی حیوانات نیست و می‌تواند آسیب‌های زیادی به این حیوانات وارد کند. در هنگام خرید اسباب بازی سگ و گربه دقت زیادی به استاندارد بودن آن اسباب بازی داشته باشید. اسباب بازی‌ حیونات خانگی، بازه قیمتی گسترده‌ای دارد اما به صورت میانگین از ۱۰ تا ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

لیزر بازی سگ و گربه

لیزر بازی سگ و گربه هم یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های حیوانات خانگی است که می‌تواند برای ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند. این لیزرها ساختار ساده‌ای دارند و همچنین قیمت بسیار کمی هم دارند. حیوانات معمولا فکر می‌کنند که نور لیزر یک شی فیزیکی است و می‌خواهند هر طور شده آن را شکار کنند اما چون توانایی این کار را ندارند برای ساعت‌ها با آن سرگرم می‌شوند. قیمت این لیزرها در پت شاپ آنلاین دیجی پت از ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان است.

راهنمای خرید لوازم متفرقه حیوانات خانگی - اسباب بازی

دستگاه دور کننده سگ و گرگ

اگر زیاد به طبیعت و کویر می‌روید و گربه یا هر حیوان خانگی دیگر به همراه دارید احتمال دریده شدن حیوان خانگی شما از طرف سگ یا گرگ وجود دارد. برای دفع خطرات احتمالی می‌توانید از دستگاه‌های دور کننده حیوانات وحشی استفاده کنید. این دستگاه‌ها مبتی بر امواج التراسونیک هستند. قیمت این دستگاه‌ها از ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است و قیمت آن بستگی به کیفیت و محدوده عمل‌کرد آن دارد.

کلیپس مو

کلیپس مو یکی از ملزومات آرایشی سگ و گربه است که معمولا در بیش‌تر پت شاپ‌های آنلاین به فروش می‌رسد. قیمت کلیپس موی سگ از ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان است.

توالت سگ

توالت سگ یکی از کاربردی‌ترین وسایل مربوط به حیوانات خانگی است و قیمت‌های متفاوتی دارد. توالت سگ را می‌توانید در پت شاپ آنلاین دیجی پت تهیه کنید و قیمت آن بستگی به بیشینه تحمل وزن آن و آنتی‌ باکتریال بودن/نبودن آن دارد. در صورتی که می‌خواهید یک توالت سگ تهیه کنید بهتر است توالتی تهیه کنید که سینی قابل شست‌وشو داشته باشد.

دست‌کش ماساژ و جمع‌کننده موی سگ و گربه

دست‌کش ماساژ و جمع کننده موی سگ و گربه برای گونه‌های خاصی از حیوانات خانگی کاربرد دارد و شاید مورد نیاز همه حیوانات خانگی نباشد اما در هنگام خرید دست کش ماساژ و جمع کننده  مو، به کیفیت ساخت آن دقت داشته باشید. دست‌کش‌های باکیفیت معمولا از جنس سیلیکون هستند و تعداد ـ تراکم برجستگی‌های سیلیکونی این دستکش‌ها هر چقدر بیش‌تر باشد، دستکش کیفیت بهتری دارد.
بعد از استفاده دستکش بهتر است آن را شست‌وشو کرده و در آفتاب قرار دهید تا ضد عفونی شود. قیمت دستکش ماساژ و جمع‌کننده مو بین ۱۵ تا ۱۰۰ هزار تومان است و می‌توانید از پت شاپ آنلاین دیجی پت آن را تهیه کنید.

بارانی مخصوص سگ و گربه

یک محافظ کاربردی برای کسانی است که زیاد به سفر و گردش می‌روند. بارانی‌های مخصوص حیوانات خانگی به ویژگی ضدآب مجهز هستند و می‌توانند خیال شما را از هوای بارانی جمع کنند. قیمت بارانی‌های سگ و گربه از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است و قیمت آن بستگی به جنس و اندازه آن دارد.

بارانی و لباس مخصوص سگ و گربه

لباس سگ و گربه

پوشیدن لباس سگ و گربه به بامزه‌ترشدن آن‌ها کمک زیادی می‌کند. پوشاندن لباس به حیوانات شخصیت انسانی به آن‌ها می‌بخشد و بعد جدیدی به شخصیت آن‌ها اضافه می‌کند. موقع خرید لباس سگ و گربه باید دقت زیادی به سایز حیوان خانگی‌تان داشته باشید. اگر سراغ یک پت شاپ آنلاین و معتبر بروید می‌توانید لباس‌های باکیفیتی برای حیوان خانگی خود تهیه کنید. قیمت لباس‌های سگ و گربه بستگی به جنس و سایز آن دارد اما به صورت میانگین از ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قلاده آرام بخش سگ

قلاده‌ سگ یکی از بهترین وسایل برای کنترل مشکلات رفتاری و استرسی حیوانات خانگی است. در این قلاده‌ها از عصاره گیاه سنبل الطیب و اسطخودوس استفاده شده است و استفاده شش هفته‌ای آن، مشکلات رفتاری سگ‌ها را به طور کامل از بین می‌برد. البته بسته به میزان عصاره استفاده شده در این قلاده ممکن است زمان مصرف آن متفاوت باشد اما معمولا بین یک تا دو ماه است. اطلاعات تکمیلی قلاده‌های آرام بخش روی جعبه محصول درج شده است. قیمت این قلاده‌ها در فروشگاه‌های پت شاپ آنلاین بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

راهنمای خرید لانه، قفس و دیگر ملزومات حیوان خانگی از پت شاپ آنلاین

باکس و قفسه سگ و گربه

قطعا سگ یا گربه شما نیاز به مکانی مشخص برای زندگی دارد، باکس‌های سگ و گربه یکی از بهترین وسایلی هستند که می‌توانید برای سگ یا گربه‌تان تهیه کنید. باکس‌های سگ و گربه استاندارد در پت شاپ دیجی پت با بهترین قیمت موجود است. معمولا قیمت یک باکس استاندارد سگ و گربه در پت شاپ آنلاین از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و این قیمت حداکثر به ۵ میلیون تومان می‌رسد.

پارک سگ و گربه

شاید شما فرصت گردش و پارک رفتن نداشته باشید، در این صورت می‌توانید از پارک‌های مخصوص و ثابت سگ ـ گربه استفاده کنید. این پارک‌ها به صورت یک قفسه یا حصار بزرگ طراحی شده‌اند و در برخی از این پارک‌ها چند نوع بازی مختلف طراحی شده است که قیمت بیش‌تری نسبت به موارد دیگر دارد. قیمت پارک سگ و گربه بسته به سایز و کیفیت آن متفاوت است و از حداقل ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

لانه سگ و گربه

کاربرد لانه سگ تقریبا شبیه به باکس و قفسه است اما در لانه‌های مخصوص سگ و گربه امکانات بیش‌تری گنجانده شده و به طبع قیمت بیش‌تری هم دارند. لانه سگ ـ گربه معمولا دارای ظرف آب و غذا، پنجره، چراغ و تشک است که امکانات بسیار مطلوبی به نظر می‌رسد. جنس این لانه‌ها معمولا از چوب، فلز و پلاستیک باکیفیت است. قیمت لانه سگ و گربه در پت شاپ آنلاین بین ۳۰۰ هزار تومان و ۵ میلیون تومان است و این قیمت بستگی به جنس و امکانات به کار رفته در آن دارد.

راهنمای خرید لانه، قفس و دیگر ملزومات حیوان خانگی - کیف سگ و گربه

کیف حمل سگ و گربه

بسیاری از افراد دائما در سفر و گردش هستند و به همین علت از کیف‌های مخصوص حمل سگ استفاده می‌کنند. این کیف‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند اما برزنت، پارچه و کتان از شاخص‌ترین جنس‌های مورد استفاده این کیف‌ها هستند. بسیاری از این کیف‌ها قابلیت تغییر سایز دارند که برای حمل گونه‌های مختلف بسیار کاربردی است. قیمت این کیف‌ها بسته به جنس و قابلیت‌های آن، از ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر است.

کاور قفس سگ و گربه

در برخی از پروازها یا مسافرت‌ها لازم است یک کاور قفس به همراه داشته باشید تا از ورود هر گونه شی و آشغال‌های ریز به قفس یا لانه حیوان جلوگیری شود. داشتن یک کاور قفس برای تمامی کسانی که حیوان خانگی دارند لازم و ضروری است. این کاورها امکانات خاصی ندارند و در بهترین حالت ضدآب هستند، قیمت این کاورها در پت شاپ آنلاین دیجی پت از ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است.

قلاده سگ و گربه

کنترل حیوانات خانگی در بیرون از منزل بسیار اهمیت دارد. قلاده‌های سگ و گربه یکی از بهترین وسایلی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید حیوان خانگی‌تان را کنترل کنید. در پت شاپ دیجی پت می‌توانید تنوع کم‌نظیری از قلاده سگ و گربه را مشاهده کنید و بهترین و مناسب‌ترین مدل را برای حیوان خانگی‌تان انتخاب کنید.

راهنمای خرید لانه، قفس و دیگر ملزومات حیوان خانگی- قلاده سگ و گربه

ظرف خاک

اگر از قفسه یا باکس سگ و گربه استفاده می‌کنید بهتر است یک ظرف خاک گربه یا سگ برای حیوان خانگی‌تان تهیه کنید. ظرف خاک در برخی از لانه‌های گران قیمت به صورت پیش فرض وجود دارد اما در حالت عادی باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. قیمت ظرف خاک در یک پت شاپ آنلاین از ۲۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

ظرف آب و غذای سگ و گربه

ظرف آب و غذای حیوانات خانگی از مهم‌ترین ملزومات هر حیوان خانگی به حساب می‌آید. ظرف آب و غذای سگ، قیمت زیادی ندارد اما باید ظرفی متناسب با سایز لانه یا قفس حیوان خانگی‌تان تهیه کنید. ظرف آب و غذای سگ و گربه در پت شاپ‌های آنلاین بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

خاک بستر گربه و سگ

خاک بستر حیوانات خانگی نیز یکی از ملزومات مهم برای حفظ سلامتی سگ و گربه است. خاک‌های بستر استاندارد کاملا طبیعی هستند و حاوی دانه‌های رنگی هستند که خاصیت آنتی باکتریال و میکروب زدایی دارد. نکته مهم دیگر در خاک‌های استاندارد جذب ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی آب است. قیمت این خاک‌ها به ازای هر بسته بین ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان است. با مراجعه به یک پت شاپ آنلاین و معتبر می‌توانید برندهای مختلف خاک را مشاهده کنید.

خوراکی‌های تازه و استاندارد برای حیوانات خانگی

خرید مواد غذایی و خوراکی استاندارد یکی از مهم‌ترین ملزومات لوازم نگهداری از سگ و گربه است. غذاها و مواد خوراکی حیوان باید استاندارد باشند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند سلامت سگ یا گربه را حفظ کنند. خوراکی‌های حیوانات خانگی در مدل‌های مختلفی مانند کنسرو، غذای خشک، مکمل، استیک و اسنک، نرم، دارو، اسپری و تشویقی به فروش می‌رسد.

غذای سگ نوتری پت

 

در این بخش از راهنما سعی کردیم تمامی نکات حول خرید انوع محصولات حیوانات خانگنی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. در ادامه برای آشنایی با ویژگی‌های یک پت شاپ آنلاین معتبر و قابل اعتماد در “راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی بخش دوم” با ما همراه باشید.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

پشتیبانی دیجی‌پت
پشتیبانی دیجی‌پت

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *