دسته ها

راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی بخش دوم

راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

در بخش اول راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی نکات خرید و طرز استفاده تمامی وسایل حیوانات خانگی اعم از وسایل بهداشتی، لوازم سرگرمی و غذا را ارائه کردیم. در بخش دوم این راهنما تمرکز بر بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات یک پت شاپ آنلاین معتیر، حرفه‌ای و قابل اعتماد است. در دنیای وسیع اینترنت و باوجود صدها گزینه برای انتخاب، پیدا کردن یک پت شاپ آنلاین قابل اطمینان که سلامت و کیفیت محصولات خود را تضمین کند دشوار بنظر می‌رسد.

همانطور که در بخش اول راهنمای خرید حیوانات خانگی اشاره شد، استفاده از وسایل و غذاهای غیراستاندارد و یا تاریخ گذشته می‌تواند بیماری‌های زیادی را برای حیوان خانگی شما به وجود بیاورد. در این مقاله شما را با ویژگی‌های یک مرجع معتبر آنلاین آشنا می‌کنیم تا بتوانید با انتخاب یک پت شاپ مناسب خریدی رضایت‌بخش را برای حیوان عزیزتان تجربه کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای خشک سگ به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

 

ارائه مشاوره تخصصی و پشتیبانی

فروشگاه‌های معتبر پت شاپ آنلاین، دارای مشاوره تخصصی قبل از خرید هستند و این موضوع کمک زیادی به بالا رفتن کیفیت خرید شما می‌کند. پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه فروشگاه دیجی پت به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین محصول را برای حیوان خانگی‌تان تهیه کنید. همانطور که می‌دانید وسایل و ملزومات مربوط به حوزه حیوانات خانگی بسیار زیاد هستند و برای تهیه هر کدام از آن‌ها باید دقت زیادی داشته باشید که هم کیفیت مناسبی داشته باشند و هم برای حیوان شما کاربردی باشند.

اگر قصد خرید اسباب‌ بازی‌ گربه یا سگ را دارید، ممکن است سلیقه حیوان شما با دیگر حیوانات هم نوع تفاوت داشته باشد، پس سعی کنید با مشورت مشاور فروش، وسایل اسباب‌ بازی و دیگر وسایل سرگرمی را تهیه کنید. تجربه نشان داده است که حتی رنگ باکس سگ و گربه هم تاثیر زیادی در جذب آن‌ها به باکس دارد. اگر جعبه‌ای تهیه کردید که حیوان به آن توجهی نشان نداد احتمالا رنگ یا سایز نامناسبی دارد و باید آن را تعویض کنید. در بخش اول راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی توضیحات جامعی در مورد پرطرفدارترین وسایل سگ و گربه موجود در پت شاپ آنلاین ارائه کرده‌ایم.

خرید حیوانات خانگی

قیمت مناسب و ارزنده محصولات پت شاپ در کنار کیفیت بالا

بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی و حتی پت شاپ‌های آنلاین قیمت بالایی برای محصولات‌شان درج می‌کنند که این موضوع به‌خاطر وجود واسطه در فروش است. فروشگاه دیجی‌پت به عنوان وارد کننده و مرجع فروش لوازم پت شاپ کمترین قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته است چرا که به طور مستقیم و بدون واسطه کالاهای خود را به فروش می‌رساند.

بسیاری از محصولات ارائه شده در فروشگاه برند و خارجی بوده اما با این وجود از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند چرا که بعد از وارد شدن به خاک ایران بدون هیچ واسطه‌ای توسط پت شاپ ما به فروش می‌رسند. کلیه کالاهای ارائه شده در این پت شاپ استاندارد بوده و کیفیت بالایی دارد، اما اگر بعد از دریافت محصول به هر دلیلی از خرید خود ناراضی بودید، می‌توانید محصول را مرجوع کرده و کل هزینه پرداختی‌تان را تا ۴۸ ساعت بعد دریافت کنید.

داشتن مجوزهای لازم پت شاپ آنلاین برای فعالیت

پت شاپ آنلاین دیجی پت به عنوان مرجع فروش کالاهای گروه پت شاپ، دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه است. داشتن مجوزهای مربوطه می‌تواند خیال شما را از بابت اصل بودن محصولات جمع کند. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید پیگیری‌های لازم را در کمترین زمان انجام دهید. مجوز ای‌نماد یکی از معتبرترین و مهم‌ترین مجوزهای یک فروشگاه اینترنتی است که اعتبار آن را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

پشتیبانی آنلاین و سریع فروشگاه پت شاپ آنلاین

زمانی که به دنبال خرید یک محصول هستید ممکن است نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشید، همچنین ممکن است بعد از خرید محصول نیاز به دریافت خدمات پس از فروش داشته باشید که می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران فروشگاه دیجی پت در ارتباط باشید. مشاوران ما به صورت تلفنی، ایمیلی و چت آنلاین شما را راهنمایی می‌کنند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای تشویقی سگ به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

 

خدمات پس از فروش باکیفیت

بعد از این که محصولی را تهیه می‌کنید ممکن است نیاز به دریافت خدمات پس از فروش داشته باشید. بسیاری از کالاهای ارائه شده در فروشگاه دارای گارانتی است و همین موضوع می‌تواند یکی از مهم‌ترین موارد نیاز به خدمات پس از فروش باشد. فروشگاه دیجی پت پاسخ‌گوی تمامی سوالات و نیازهای شما بعد از خرید و دریافت سفارش است. پس مطمئن باشید که بعد از خرید ارتباط شما با این فروشگاه حفظ می‌شود و در صورت هرگونه بروز مشکل می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما پیگیری شود.

حمل و نقل رایگان و سریع

حمل و نقل محصولات دیجی پت در تمامی نقاط تهران رایگان است و این موضوع بدون توجه به مبلغ سفارش است. شما در هر نقطه از تهران که باشید می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در کمتر از یک روز کاری آن را دریافت کنید. در شهرستان نیز هزینه ارسال کالا توسط پست یا باربری مشخص می‌شود که مبلغ ناچیزی است و مشتریان شهرستان می‌توانند به صورت پس کرایه هزینه پست یا باربری را پرداخت کنند.

تنوع بالای محصولات 

فروشگاه پت شاپ آنلاین دیجی پت به عنوان مرجع فروش کالاهای پت شاپ بالاترین تنوع  کالا را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید تمامی اقلام و خوراکی‌های حیوان خانگی‌تان را به صورت یک‌جا و در یک سبد سفارش دهید و در اسرع وقت آن را به صورت رایگان تحویل بگیرید.

سگ خانگی

فروش محصولات برندهای معتبر در پت شاپ آنلاین

قطعا همه ما به دنبال خرید محصولات باکیفیت از برند‌های شناخته شده و معتبر هستیم. تمامی کالاهای پت شاپ آنلاین دیجی‌ پت از برندها و تولیدی‌های استاندارد و معتبر بوده و شما هیچ نگرانی بابت کیفیت محصولات خریداری شده از این پت شاپ ندارید.

امکان پرداخت درب محل

جهت رفاه حال مشتریان امکان پرداخت در محل نیز برای مشتریان پت شاپ آنلاین ما فراهم شده است و شما می‌توانید هزینه سفارش‌تان را بعد از تحویل کالا پرداخت کنید.

گارانتی ۷ روزه‌ی تمامی محصولات و امکان مرجوع کردن به فروشگاه پت شاپ آنلاین

تمامی محصولات پت شاپ آنلاین ما دارای گارانتی ۷ روزه هستند بدین معنا که شما پس از دریافت سفارش می‌توانید به هر دلیل دلخواهی سفارش‌تان را کنسل کرده و هزینه پرداختی‌تان را پس بگیرید. این فرصت از زمان تحویل سفارش تا ۷ روز بعد فراهم است اما باید دقت داشته باشید که برای قبول مرجوعی کالا، باید بسته‌بندی و ظاهر فیزیکی محصول سالم باشد. اگر تصمیم به مرجوع کردن کالای خود داشتید می‌توانید با پشتیبانی پت شاپ دیجی پت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید و نهایتا ۴۸ ساعت بعد از مرجوع کردن کالا هزینه آن به شما باز خواهد گشت.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

پشتیبانی دیجی‌پت
پشتیبانی دیجی‌پت

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *