دسته ها

بهترین غذای سگ سرابی چیست؟ | قیمت و خرید غذای سگ سرابی

غذای سگ سرابی
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

معمولاً وقتی در مورد نژادهای سگ صحبت می‌کنیم، بیشتر سگ‌های مشهور مانند هاسکی، ژرمن و دیگر نژادهای محبوب و زیبا، اصالت‌شان به کشورهای سردسیر اروپایی برمی‌گردد. اما در اینجا می‌خواهیم در مورد سگی صحبت کنیم که کاملاً ایرانی است و ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری هم دارد.

سگ‌های سرابی ایرانی، یکی از قوی‌ترین و بهترین گونه‌های سگ برای نگهبانی محسوب می‌شوند که از ایران به دیگر نقاط جهان برده شده‌اند و امروزه جزء معروف‌ترین و نیرومندترین سگ‌های گله‌ای و نگهبان به حساب می‌آیند. قدرت این سگ‌ها تماماً به نوع تغذیه آن‌ها وابسته است. برای این‌که سگ سرابی شما حیوانی سالم و شاد باشد، باید به غذای او اهمیت خاصی بدهید. خرید غذای سگ سرابی با یک رژیم غذایی مقوی، یکی از روش‌های عالی برای مراقبت از حیوان است. تامین غذای مقوی برای سگ سرابی از مسئولیت‌های صاحب سگ است. اگر شما صاحب یکی از این سگ‌های سرابی هستید، اطلاعات این مقاله راجع‌به مشخصات و قیمت غذای سگ سرابی کمک‌تان خواهد کرد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای خشک سگ سرابی به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

ویژگی نژاد سگ سرابی

سگ سرابی «Sarabi Mastiff» یکی از بهترین و نیرومندترین گونه‌های سگ است که پیدایش آن از منطقه آذربایجان ایران شروع شده. در مجسمه‌ها و آثار به جا مانده از تخت جمشید هم، آثاری از وجود سگ سرابی در آن زمان به چشم می‌خورد. به همین دلیل این سگ‌ها سابقه طولانی دارند و تغییرات ژنتیکی بسیاری را هم تجربه کرده‌اند.

از دیرباز مردمان زیادی در پی این بوده‌اند که قدرت و نیروی این سگ‌ها را از آن‌چه که هست بیشتر کنند، بنابراین اقدام به ترکیب و لقاح سگ سرابی با دیگر نژادها کرده‌اند و همین سبب شده تا بیشتر سگ‌ها سرابی دچار تغییرات ژنتیکی شوند. اما خوشبختانه در داخل کشورمان، سرابی‌های اصیل زیادی یافت می‌شود که می‌توانند اطلاعات زیادی را در اختیار افراد علاقه‌مند بگذارند. از ویژگی‌های بارز این سگ‌ها می‌توان گزینه‌های زیر را نام برد:

  • سگ‌های سرابی ارتفاعی بین 70 تا 90 سانتی‌متر دارند.
  • سگ‌های سرابی وزنی بین 50 تا 70 کیلوگرم دارند (البته سگ نر سرابی تا وزن 100 کیلوگرم هم دیده شده است).
  • سگ‌های سرابی بین 12 تا 15 سال عمر می‌کنند.
  • سگ سرابی ماده در هر زایمان خود بین 6 الی 8 توله را به دنیا می‌آورد.
  • سگ‌های سرابی به دلیل جثه بزرگی که دارند، برای نگهداری در آپارتمان مناسب نیستند.
  • سگ‌های سرابی با بچه‌ها رابطه خوبی ندارند، اما اگر درست تربیت شوند، احساس وفاداری شدیدی نسبت به صاحبان و والدین خود خواهند داشت.
  • سگ‌های سرابی می‌توانند شرایط سخت زندگی، کمبود غذا و آب‌وهوای نامتعادل را تا حدی زیادی تحمل کنند.
  • اگر کسی برای اولین بار از سگ مراقبت کند، نگهداری از سگ سرابی، گزینه مناسبی برای وی نخواهد بود، چراکه تربیت این سگ‌ها کمی دشوار است و باید از زمان تولگی انجام شود.
  • سگ‌های سرابی بخاطر ویژگی ذاتی که دارند (تمایل به نگهبانی) به پیاده‌رویی روزانه نیاز دارند. به‌خصوص اگر فعالیت چندانی در طول روز نداشته باشند، مدت‌زمان پیاده‌رویی آن‌ها طولانی‌تر خواهد بود.
  • طول عمر و سلامت سگ‌های سرابی به دو عامل، شرایط زندگی و کیفیت غذای آن‌ها بستگی دارد.

برنامه غذایی سگ سرابی

نکات مورد توجه هنگام تنظیم برنامه غذایی سگ سرابی

با توجه به ویژگی‌های جالب و درخور توجهی که برای سگ نژاد سرابی بیان کردیم، حالا جا دارد که به‌صورت مفصل به بررسی نحوه تغذیه سگ سرابی بپردازیم تا ببینیم این سگ‌ها قوی باید چه مواد غذایی را مصرف کنند و چه رژیم غذایی داشته باشند. اما قبل از این که مواد ضروری برای رژیم غذایی سگ سرابی را مطرح کنیم، باید از یک سری نکات آگاهی داشته باشیم که می‌تواند در تنظیم مناسب رژیم غذایی آن به ما کمک کند. این نکات به قرار زیر هستند:

  • سگ‌های سرابی علی‌رغم جثه بزرگی که دارند، نژاد کم‌خوراکی بوده و اصلاً شکمو نیستند.
  • کیفیت غذای سگ، بسیار بیشتر از کمیت آن اهمیت دارد.
  • سگ‌های سرابی که فعالیت کمی دارند، ممکن است دچار اضافه‌وزن شوند.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن این خصوصیات، با دقت بیشتری در راستای تنظیم رژیم غذایی سگ خود قدم بردارید که بی‌توجهی به آن‌ها نتایج متفاوتی را رقم می‌زند.

مواد غذایی ضروری در رژیم غذایی سگ سرابی

با توجه به این که کیفیت غذای سگ سرابی باید در حد بالایی قرار داشته باشد، پس لازم است بدانیم که چه موادی برای بدن این حیوان ضروری هستند تا همان مواد را در برنامه غذایی سگ خود لحاظ کنیم. به‌صورت عمده، موارد زیر باید در برنامه غذای سگ وجود داشته باشند:

  • گوشت‌های خام باکیفیت و تازه (مانند گوشت گاو، مرغ و ماهی)
  • سبزیجات و میوه‌ها (منبع اصلی دریافت ویتامین‌های ضروری)
  • برنج قهوه‌ای
  • مواد حاوی اسیدهای چرب ضروری (مانند روغن ماهی و آفتابگردان)
  • غذاهای خشک تجاری بدون رنگ‌ مصنوعی

مواد غذایی فوق باید در رژیم غذای سگ به صورت روزانه وجود داشته باشند تا این نژاد از سگ بتواند عمر خود را با سلامت طی کرده و سرحال و قوی باقی بماند. یادتان باشد که هرگز برای تغذیه سگ سرابی از غذاهای کم‌ارزش و معده‌پرکن استفاده نکنید. چراکه این غذاها ضمن ایجاد چاقی سگ سرابی، سلامت و طول عمر آن را نیز با خلل مواجه می‌کنند.

رژیم غذایی سگ سرابی

مقدار غذای سگ سرابی

حالا که می‌دانیم باید از چه مواد خوراکی برای تغذیه نژاد سگ سرابی استفاده کنیم، باید از مقدار این خوراکی‌ها نیز آگاهی داشته باشم تا بتوانیم مقدار غذای حیوان خود را به صورت متعادل تنظیم کنیم. به صورت کلی، در رژیم غذایی سگ سرابی، باید در برابر هر کیلوگرم از وزن این حیوان، 25 گرم غذا وجود داشته باشد. یعنی یک سگ سرابی 80 کیلوگرمی به دو کیلوگرم غذای خشک و مقوی در روز نیاز دارد.

اگر غذا خشک نباشد، براساس فعالیت سگ سرابی، می‌توان این مقدار را تا حدی کاهش داد. با توجه به این که غذاهای مرطوب و طبیعی به نسبت غذاهای خشک و تجاری، پروتئین بالاتری دارند، پس باید در ایجاد تعادل بین غذای خشک و مرطوب برای تغذیه سگ سرابی، دقت کافی را داشته باشید.

سگ‌های مسن و همچنین سگ‌های سرابی عقیم‌شده، نیاز به پروتئین و کالری کمتری نسبت به سایر سگ‌های سرابی دارند. پس اگر سن سگ سرابی شما بالا رفته یا آن را عقیم کرده‌اید، با مشورت دامپزشک می‌توانید مقدار غذای آن را براساس نیازهای تغذیه‌ای‌اش کاهش دهید.

تغذیه توله سگ سرابی

بهترین غذای سگ سرابی دو ماهه، شیر مادر است. به علت کوچک‌بودن توله‌سگ سرابی این شیر، بهترین تغذیه برای رشد سگ است. ممکن است با دادن غذاهای دیگر سلامت سگ شما به خطر بیفتد. بنابراین فقط او را با شیر، سیر کنید. به مرور با رشد توله‌سگ سرابی می‌توانید از غذاهای سگ بالغ نیز استفاده کنید. توله ‌سگ‌های سرابی در اولین هفته‌های زندگی خود، تنها از شیر مادر تغذیه می‌کنند. شیر مادر تمام آن‌چه که توله‌های سرابی به آن نیاز دارند را در بر دارد و موجبات رشد چند هفته‌ای آن‌ها را به صورت کامل فراهم می‌کند. با بزرگ‌تر شدن توله‌ها می‌توان کم‌کم از مواد غذایی مجاز و نرم به آن‌ها داد. به‌طوری‌که معده و دستگاه گوارش کوچک‌شان، قادر به هضم آن باشد.

اگر توله ‌سگ سرابی شما به هر دلیلی از مادرش دور افتاده و به شیر آن دسترسی ندارد، از شیر خشک‌های غنی شده‌ی مخصوص توله سگ به آن‌ها بدهید. دادن شیر گاو به توله ‌سگ‌های سرابی باعث بروز اسهال و دیگر مشکلاتی می‌شود که سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

در چنین شرایطی می‌توان دستورات مربوط به نحوه تغذیه توله خود را از دامپزشک دریافت کرد. دیگر نژادهای سگ از غذاهای تجاری که حاوی گوشت‌های پخته شده است، استفاده می‌کنند. اما با توجه به این که سگ‌های سرابی از گوشت‌های خام استقبال می‌کنند، بهتر است دستور خاص غذایی برای توله ‌سرابی‌ها و همچنین تعداد وعده‌های غذایی آن‌ها را حتماً از دامپزشک دریافت نمایید.

مقدار غذای سگ سرابی

تغذیه سگ سرابی بالغ

سگ‌های بالغ سرابی، معمولاً به دو وعده غذا در روز نیاز دارند. سرابی‌های جوان‌تر ممکن است سه وعده غذا در روز طلب کنند که با افزایش سن و بالغ‌تر شدن، می‌توانید سه وعده را کم‌کم به دو وعده اصلی کاهش دهید. نکته حائز اهمیت این است که نباید اجازه بدهید سرابی‌ها به تندی و با عجله غذا بخورند. ممکن است این رفتار، منجر به رشد سریع‌تر آن‌ها شود، اما مشکلات گوارشی که برای آن‌ها ایجاد می‌کند، به رشد سریع آن‌ها نمی‌ارزد.

پس همیشه مراقبت نحوه غذا خوردن سگ‌های سرابی بالغ خود باشید تا به آرامی و همراه با آب کافی، وعده‌های غذایی خود را تمام کنند. با توجه به شکمو نبودن نژاد سگ سرابی، کمتر پیش می‌آید که سگ‌های بالغ این نژاد با عجله غذا بخورند، اما این رفتار در توله سرابی‌ها و سرابی‌های جوان دیده می‌شود که اغلب خود والدین – به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه – این رفتار را در آن‌ها ایجاد کرده‌اند.

پس ضمن دادن مقدار معین غذای باکیفیت متناسب با وزن و شرایط زندگی سگ سرابی در دو وعده، مراقبت رفتارهای غذایی این سگ‌ها نیز باشید تا در نهایت سگ سرابی نیرومند و سالمی داشته باشید.

بهترین غذا برای درشت کردن سگ سرابی

 سگ‌ها بسته به جثه و نژادشان به غذای مقوی برای رشد در طی شش ماه اول تا یک سال زندگی خود نیاز دارند. در‌حالی‌که بیشتر توله‌‌سگ‌های سرابی برای حمایت از رشد خود به کالری و پروتئین اضافی موجود در غذای توله‌سگ نیاز دارند، سگ بالغ سرابی، ممکن است این‌گونه نباشند. با توجه به “نیازهای مواد مغذی سگ‌ها و گربه‌ها”، برخی از نژادهای سگ بزرگ اگر با غذای پرکالری برای توله‌سگ‌ها تغذیه شوند که رشد سریع را تشویق می‌کند، ممکن است دچار مشکلات اسکلتی و مفصلی شوند. اگر مطمئن نیستید که چه نوع غذایی برای تغذیه توله‌سگ شما بر اساس جثه بزرگ‌تر و نژاد او مناسب است، با دامپزشک خود مشورت کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

شما در فروشگاه دیجی‌پت می‌توانید بهترین غذای سگ که برای رشد سگ سرابی لازم است را خریداری کنید. قیمت غذای سگ سرابی در فروشگاه دیجی‌پت با توجه به نوع و مقدار محصول، متفاوت است.

غذاهای ممنوعه برای سگ سرابی

برخی از میوه‌ها، نوشیدنی‌ها و خوارک انسانی وجود دارد که برای تمام نژاد سگ‌ها خطرناک هستند و با معده آن‌ها سازگاری ندارند. اما در مورد سگ‌های سرابی ایرانی، این ممنوعیت‌ها به شکل دیگری بروز می‌کند. به این معنی که برخی از مواد غذایی که برای سایر نژاد سگ‌ها مفید و حتی ضروری است، برای سرابی‌ها ممنوع اعلام شده. از جمله این مواد ممنوعه برای غذای سگ سرابی، موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • مواد حاوی کربوهیدرات بالا
  • گوشت‌های قرمز بی‌کیفیت یا کهنه
  • مواد غذایی حاوی نگهدارنده
  • غلاتی مانند گندم و سویا
  • ذرت
  • مواد نگهدارنده‌ای چون «اتوکسیون»، «کسیتولول بوتول» و «آنیسول بوتیل»
بیشتر بخوانید:  میوه ها و سبزیجات مجاز برای گربه کدام اند؟

علاوه بر این موارد، مواد افزودنی که ممکن است باعث ایجاد آلرژی در بدن سگ سرابی شوند را نیز می‌توان جزء ممنوعیات غذای سگ سرابی در نظر گرفت. بنابراین بین تغذیه سگ سرابی و تغذیه سایر نژادهای سگ، تفاوت‌های بارزی وجود دارد که باید حتماً در تنظیم رژیم غذایی آن‌ها، مورد توجه قرار بگیرند. ضمناً در نظر داشته باشید که در صورت تهیه غذاهای تجاری خشک و مرطوب برای سگ سرابی، حتماً ترکیبات غذاها را به دقت بررسی کنید که مواد غیرمجاز برای این سگ‌ها در آن غذاها وجود نداشته باشد. گاهی باید تغذیه سگ سرابی، بیشتر از این که حاوی غذاهای تجاری باشد، از غذاهای طبیعی تشکیل شود.

غذای خانگی سگ سرابی

غذاهای طبیعی و خانگی، می‌توانند بهترین نوع غذا برای سگ سرابی باشند، به شرطی که به درستی ترکیب شوند. با توجه به این که نحوه کلی رژیم غذایی سگ سرابی با سایر سگ‌ها متفاوت است، پس طبیعی است که غذاهای خانگی این نژاد نیز با بقیه متفاوت باشد.

به صورت کلی، برای غذای خانگی سگ‌ها می‌توان از مواردی چون غلات، تخم‌مرغ، گوشت‌ها، حبوبات و … استفاده کرد. اما در مورد غذای سگ سرابی، باید دقیقاً غذای خانگی آن حاوی موارد ضروری باشد که در این مطلب عنوان کردیم. یعنی میوه‌ها و سبزیجات به همراه گوشت‌های تمیز و تازه خام، مواد حاوی اسیدهای چرب ضروری و مقدار کافی برنج (قهوه‌ای) باشد.

البته برای این که در تهیه غذای خانگی سگ برای تغذیه سگ سرابی خود، دچار مشکل یا اشتباه نشوید، حتماً این موضوع را با دامپزشک در میان بگذارید. دامپزشکان تنها کسانی هستند که می‌توانند رژیم غذایی خانگی سگ سرابی را دقیقاً با توجه به نیازهای محیطی و تغذیه‌ای این حیوان تعیین کنند.

غذای خانگی سگ سرابی

پس اگر تجربه کافی برای دادن غذای خانگی به سگ سرابی را ندارید، برای این موضوع، حتماً با دامپزشک مشورت کنید. در غیر این‌صورت ممکن است که به اشتباه از غذای خانگی سایر سگ‌ها به سگ سرابی خود بدهید و با این کار سلامت آن را به خطر بیاندازید.

غذای مقوی سگ سرابی

بهترین غذای سگ باید نیازهای تغذیه‌ای او را برآورده کند. در‌حالی‌که اکثر برندهای تجاری غذای سگ با حداقل نیازهای تغذیه‌ای برای سگ‌ها فرموله شده‌اند، مهم است که به یاد داشته باشید که هر سگ دقیقا نیازهای تغذیه‌ای یکسانی ندارد. سگ‌ها در طول زندگی خود به طیف وسیعی از مواد مغذی در مقادیر مختلف نیاز دارند. نیازهای غذایی یک توله‌سگ با یک سگ بالغ متفاوت است، به همین دلیل، ایده خوبی است که یک شیر خشک یا یک غذای “تمام مراحل زندگی” را به سگ جوان خود بدهید.

غذاهای تشویقی برای سگ‌های سرابی

تا به اینجا در مورد مواد غذایی ضروری و ممنوعه در رژیم غذایی سگ سرابی صحبت کردیم. اما هنوز هم اطلاعات بسیاری برای تغذیه این نژاد از سگ باقی مانده که درک آن‌ها به تجربه شخصی شما در هنگام مراقبت از این سگ‌ها بستگی دارد. سرابی‌ها نژاد باابهتی هستند و مانند دیگر سگ‌هایی که در خانه نگهداری می‌کنیم، به تشویقی‌ها و مواد غذایی کاملاً پخته شده نیاز ندارند.

ممکن است برخی از خوراک‌ها نیز به مزاج سرابی‌ها خوش بیاید و بتوان در دوران تربیت این سگ‌ها از آن‌ها به عنوان تشویقی استفاده کرد، اما به صورت کلی، سگ‌های سرابی به تشویقی‌ها وابسته نیستند. اما با توجه به خاصیت‌های منحصر به فردی که هر سگ، جدا از نژاد خود می‌تواند داشته باشد، در خصوص دادن یا ندادن تشویقی و همچنین برای انتخاب نوع تشویقی برای سگ‌های سرابی، از دامپزشک، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نکات مهم در نوع غذای سگ سرابی

بسیاری از مردم در مورد غذای سگ حاوی غلات یا بدون غلات، بدون نخود یا غذاهای حاوی محصولات جانبی سؤالاتی دارند. اگر سگ شما به آلرژی غذایی ناشی از غلات تشخیص داده شده است، می‌توانید با راهنمایی دامپزشک خود رژیم غذایی بدون غلات را انتخاب کنید. برای بیشتر سگ‌ها، غلات در واقع منبعی از مواد مغذی مفید هستند. محصولات جانبی حیوانی با کیفیت نیز مغذی هستند. این‌ها شامل گوشت اندام و احشاء است که اغلب حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به گوشت ماهیچه‌ای است که توسط انسان مصرف می‌شود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای تشویقی سگ سرابی به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

اضافه وزن در سگ‌های سرابی

معمولاً سگ‌های نژاد بزرگ، مستعد اضافه وزن و چاقی هستند و این موضوع در مورد نژاد غول‌پیکر سگ سرابی نیز صدق می‌کند. چاقی در سگ‌های سرابی سبب می‌شود تا این حیوانات در معرض خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون فشار خون، دیابت، مشکلات کلیوی و … قرار بگیرند. برای این که بدانید سگ سرابی شما، اضافه وزن دارد یا خیر، دست خود را روی بدن این حیوان بکشید؛

اگر در هنگام دست کشیدن، دنده‌های سرابی به راحتی قابل لمس بودند، پس سرابی شما، اضافه وزن ندارد، اما اگر این اتفاق نیفتاد و دنده‌های سرابی با دست به راحتی قابل لمس نبودند، پس آن سگ اضافه وزن دارد و باید در رژیم غذایی آن، تغییرات مناسبی را اعمال کنید.

نکته:

نه تنها در مورد تغذیه سگ سرابی، بلکه در مورد تغذیه هر نژاد از سگ، هرگز رژیم غذایی آن‌ها را به یک باره تغییر ندهید. حتی اگر دچار اضافه وزن یا دیگر مشکلات جسمی شده‌اند، ضمن مشورت با دامپزشک، کم‌کم و به‌صورت کاملاً تدریجی، رژیم غذایی جدید را جایگزین رژیم قبلی آن‌ها کنید.

خرید غذای سگ سرابی ارزان‌قیمت

اگرچه غذاهای طبیعی و خانگی سالم و بهداشتی برای نژاد سگ سرابی مناسب‌تر هستند، اما گاهی والدین از تهیه مقدار زیادی غذای خانگی و طبیعی برای این حیوانات عاجزند و توانایی تهیه روزانه آن را ندارند. بنابراین دادن غذاهای خشک باکیفیت مخصوص سگ‌های سرابی برای والدین، بهتر و راحت‌تر است. اما تنوع غذای تجاری این نژاد از سگ‌ها به نسبت سایر نژادها کمتر است و برای تهیه و خرید غذای سگ سرابی به‌صورت خشک و تجاری، باید به منابع اصلی دسترسی داشته باشید.

برخی از فروشندگان، غذاهای بی‌کیفیت را به نام غذای درجه یک سگ سرابی تجاری می‌فروشند، اما این غذاها نیازهای تغذیه‌ای این حیوان را برطرف نمی‌کنند. بنابراین باید حتماً غذای سگ خشک و تجاری را از فروشگاه‌ها و فروشنده‌های قابل اعتماد مانند دیجی پت خریداری کنید.

گاهی غذاهای خشک و ماندگار سگ‌های سرابی، توسط برخی از افراد تولید می‌شوند که گاهاً این غذاها کیفیت خوبی داشته و قابل رقابت با غذاهای خشک خارجی هستند. اما همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، باید از کیفیت غذا و فروشنده‌ی آن اطلاع کامل داشته باشید. رویال کنین یکی از بهترین برندهای غذای خشک توله سگ و سگ‌ها است که می‌تواند نیازهای سگ سرابی را به درستی تامین کند.

بهترین غذای خشک برای سگ سرابی

 

خرید غذای سگ سرابی بالغ و توله

اگر در مورد تفاوت نیازهای تغذیه‌ای بین توله‌سگ‌ها و سگ بالغ مطمئن نیستید، کتابچه راهنمای دامپزشکی که مواد مغذی توصیه‌شده برای سگ‌ها را همراه با مقدار توصیه‌شده بر اساس وزن و سن فهرست می‌کند، حتما مطالعه کنید‌. سگ‌ها و توله‌سگ‌های نژاد بزرگ، نیازهای تغذیه‌ای متفاوتی نسبت به سگ‌ها و توله‌های نژاد کوچک دارند. سعی کنید خرید غذای سگ سرابی شما از یک فروشگاه معتبر انجام شود تا محصول مورد نظر با بالاترین کیفیت ممکن تهیه گردد و سلامتی سگ‌تان کاملا حفظ شود. تغذیه باکیفیت می‌تواند به سگ شما کمک کند زندگی طولانی و سالمی داشته باشد. در این‌جا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین غذای سگ برای حیوان خانگی خود در نظر بگیرید.

فروش غذای کنسروی سگ سرابی

غذای کنسروی سگ برای سگ سرابی در تمام پشت‌شاپ‌ها موجود نیست و نوعی غذای خاص به حساب می‌آید. بنابراین به‌جای غذای کنسرویی برای تغذیه سگ سرابی، باید از گوشت‌های تمیز و خام برای این حیوانات بهره بگیرید. اما باز اگر پت‌شاپ یا فروشنده خاصی، ادعا کرد که می‌تواند کنسرو غذای سگ سرابی باکیفیتی را در به دستتان برساند، حتماً قبل از خرید، اطلاعات کافی را در مورد آن به دست بیاورید.

غذاهای مرطوب،‌ حساسیت بیشتری نسبت به غذای خشک سگ سرابی دارند، بنابراین باید در خرید غذای مرطوب و کنسرو غذای سگ سرابی، حتی بیشتر از خرید غذای خشک، احتیاط کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید غذای خشک و کنسروی برای تغذیه سگ سرابی خود نیز از دامپزشک‌ها و یا کارشناسان دیجی پت مشورت بگیرید. دامپزشک به صورت کامل می‌تواند در این زمینه به شما مشاوره داده و شیوه صحیح تغذیه سگ سرابی با استفاده از غذاهای خانگی و غیرخانگی را به شما اطلاع دهد.

قیمت غذای سگ سرابی

با توجه به این که غذای سگ سرابی به تعداد معدود و در فروشگاه‌های خاص عرضه می‌شود، اطلاع چندانی از قیمت غذای سگ سرابی در دسترس نیست. شما می‌توانید برای دریافت قیمت روز غذای سگ، با فروشگاه‌ لوازم خانگی حیوانات و فروشنده‌هایی که این غذاها را ارائه می‌کنند، تماس بگیرید.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

پشتیبانی دیجی‌پت
پشتیبانی دیجی‌پت

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *