دسته ها

بهترین غذای سگ ژرمن شپرد چیست؟ | قیمت و خرید غذای سگ ژرمن شپرد

غذای سگ ژرمن شپرد
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

نژاد سگ ژرمن شپرد، یک سگ بزرگ، باهوش و قوی به حساب می‌آید که بخاطر توانایی‌هایی که دارد، آن را در نیروی پلیس، آتش‌نشانی، هلال احمر و …. به کار می‌گیرند. ژرمن شپردها جزو محبوب‌ترین نژاد سگ در نزد انسان‌ها هم هستند و نگه‌‌داری از آن‌ها دارای اصول خاصی است. یکی از اصلی‌ترین اصول نگه‌داری از این حیوانات باهوش، چگونگی تغذیه و غذای سگ ژرمن شپرد است.

بنابراین هنگامی که به دنبال خرید غذای سگ ژرمن شپرد هستید، مهم است که غذایی را انتخاب کنید که برای سن حیوان خانگی شما مناسب باشد. این امر به این دلیل است که ژرمن شپرد به عنوان یک سگ نژاد بزرگ در نظر گرفته می‌شود. مراقبت از یک شپرد به معنای حفظ کت‌های ضخیم، رفع نیازهای ورزشی نسبتا بالا و بهترین غذای مقوی است. آن‌ها با یک رژیم غذایی خاص رشد می‌کنند. بنابراین باید بدانید دقیقا چه غذایی باید به آن‌ها بدهید.

به همین خاطر تصمیم داریم در ادامه‌ی این مطلب، موضوع رژیم غذایی سگ ژرمن شپرد و همچنین قیمت غذای سگ ژرمن شپرد را نیز به صورت مفصل مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز صاحب یکی از این سگ‌های قوی هستید یا به نگهداری از آن‌ها علاقه دارید، با ما همراه باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای سگ ژرمن شپرد به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

غذاهای مورد علاقه سگ ژرمن چیست؟

غذای موردعلاقه سگ‌ ژرمن می‌تواند ترکیبی از غذاهای تجاری، خانگی، خشک و مرطوب باشد. بهرحال سگ‌ها نیز دارای سبک و سلیقه خاصی در غذا و خوراکی‌ها هستند. مثلا غذای سگ اشپیتز یا غذای سگ دوبرمن با سگ نژاد ژرمن متفاوت است. برخی از ژرمن‌ها غذای خانگی و برخی‌ها هم غذای تجاری را بیشتر می‌پسندند. وقتی سگ ژرمن شما به یک نوع غذا واکنش شدید نشان می‌دهد یا آن را تا آخر می‌خورد، مشخص است که آن غذا، غذای موردعلاقه ژرمن است؛

این در حالی است که گاهی سگ‌ها غذایی که برای آن‌ها قرار می‌دهیم را تا آخر نمی‌خورند، یا با اکراه آن را می‌خورند که مشخص است از روی گرسنگی آن را تمام می‌کنند، وگرنه به آن علاقه ندارند. به صورت کلی، اکثر سگ‌ها به مواد گوشتی، علاقه وافری نشان می‌دهند.

اما جدا از موضوع، این نوع تغذیه این سگ‌ها است که اهمیت زیادی دارد. غذای این نژاد سگ باید حاوی پروتئین و چربی متناسب با شرایط زندگی آن باشد. ژرمن‌ها در طبیعت بسیار فعال و بازیگوشند، بنابراین به رژیم غذایی غنی هم نیاز دارند.

اگرچه اولین و مهم‌ترین عامل تعیین کننده نوع غذای سگ ژرمن شپرد، نظر دامپزشک نسبت به شرایط دقیق آن است، اما در ادامه مواد ضروری که باید در این غذای سگ‌ها وجود داشته باشد و همچنین مقدار آن را نیز بررسی خواهیم کرد، تا در صورت نیاز از این قواعد بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب و خرید غذای سگ هاسکی بالغ و توله

غذاهای مورد علاقه سگ ژرمن چیست؟

غذای مقوی برای سگ ژرمن شپرد

یک غذای مقوی برای سگ‌های ژرمن، باید حاوی مواد زیر باشد:

  • پروتئین

غذای سگ ژرمن شپرد، باید حتماً حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین باشد. معمولاً این مقدار نیز با حداقل دوز 22 درصد در روز برای سگ‌های ژرمن در نظر گرفته می‌شود. البته این پروتئین باید کاملاً باکیفیت بوده و از منبع گوشت‌ مرغ یا گاو تهیه شده باشد. همچنین در پروتئین موجود در غذای سگ ژرمن شپرد، نباید مواد نگهدارنده زیاد، طعم‌دهنده یا سایر افزودنی‌ها وجود داشته باشد.

  • چربی

ژرمن‌ها تا حدی مستعد چاقی هستند، چراکه هر مقدار غذا را جلوی آن‌ها قرار دهید، می‌خورند. بنابراین نباید غذای سگ ژرمن شپرد، مقدار زیادی چربی داشته باشد. توصیه‌های عمومی حاکی از آن است که به دلیل دخیل بودن چربی در رشد استخوان‌ها، تقویت کلی فیزیولوژی و سالم ماندن پوست سگ، باید در هر وعده غذای این حیوان 15 الی 30 درصد چربی حیوانی وجود داشته باشد. کم یا زیاد بودن چربی، در هر حالت برای سگ‌های ژرمن ضرر دارد. بنابراین مقدار چربی غذای سگ ژرمن شپرد، باید در یک حالت متعادل قرار داشته باشد.

  • کربوهیدرات

کربوهیدرات‌ها در کنار پروتئین‌ها می‌توانند انرژی موردنیاز غذای سگ ژرمن شپرد را به خوبی فراهم کنند. بنابراین لازم است تا در رژیم غذایی این سگ، حدود 7 یا 8 درصد کربوهیدرات وجود داشته باشد. این کربوهیدرات می‌تواند از منابعی مانند سیب‌زمینی، جو دوسر، برنج یا جو تأمین شود.

  • فیبر

فیبر باعث می‌شود تا بافت مدفوع ژرمن، سالم باشد. چراکه برخی از این سگ‌ها مستعد ابتلا به بیماری‌های تناسلی هستند، بنابراین وجود فیبر در رژیم غذایی آن‌ها، تا حد قابل توجهی از این امر جلوگیری می‌کند. فیبرها تنها در دیواره سلولی میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شوند. حبوبات و خانواده کلم‌ها، منبع غنی فیبر غذایی هستند. بنابراین با مشورت دامپزشک می‌توان بهترین منابع فیبردار برای ژرمن خود را بیابید.

  • ویتامین‌ها و مواد معدنی

هیچ موجود زنده‌ای نیست که به ویتامین نیاز نداشته باشد. ویتامین‌ها برای سگ‌ها هم مهم هستند، به همین خاطر بهتر است همیشه گوشه ‌چشمی هم به مقدار ویتامین موجود در رژیم غذایی ژرمن‌شپرد داشته باشیم. ویتامین‌های A-B-C-D-E و برخی از مواد معدنی مانند کلیسم، فسفر، منیزیم و … نیز برای سلامت و شادابی سگ‌ها ضرورت دارند.

ویتامین و مواد معدنی در انواع گوشت‌ها، غلات، حبوبات، میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شوند. البته اگر سگ شما با کمبود یک ویتامین یا ماده معدنی خاص روبه‌رو باشد، باید با مشورت دامپزشک، مبنع غنی‌تری از آن ماده را در رژیم غذایی آن قرار دهید.

غذایی که مقدار متعادلی از تمام مواد نامبرده را در خود داشته باشد، به طوری که تمام نیازهای فیزیولوژیکی و روانی سگ ژرمن شپرد را فراهم کند، قطعاً یک غذای کامل و مقوی برای آن خواهد بود. پس حتماً به ترکیبات غذایی این سگ‌ها توجه کافی داشته باشید.

بهترین غذای سگ ژرمن شپرد

سگ شپرد ژرمن منحصر‌به‌فرد است و سن، وزن بدن و سطح فعالیت سگ شما میزان کالری مورد نیاز او را تعیین می‌کند، شما باید این عوامل را در تغذیه سگ ژرمن شپرد در نظر بگیرید. ژرمن شپرد فعال نسبت به بسیاری از سگ‌های نژاد بزرگ، به رژیم غذایی پر کالری بیشتری نیاز دارد و پروتئین برای کمک به این سگ‌ها در ساخت و حفظ توده عضلانی بدون چربی بسیار مهم است.

در این‌جا چند عنصر کلیدی وجود دارد که هنگام انتخاب غذای سگ ژرمن شپرد خود باید به آن‌ها توجه کنید:

  • درصد بالایی از پروتئین‌های حیوانی مانند گوشت، مرغ و ماهی که برای توله‌سگ ژرمن شپرد مقدار بیشتری باید در نظر گرفت.
  • اسیدهای چرب امگا.
  • 5 درصد فیبر با کربوهیدرات‌هایی مانند غلات کامل و سبزیجات.

بهترین غذای سگ ژرمن شپرد، غذای خشک سگ رویال کنین ژرمن با کیفیت بالا است که برای سگ‌های نژاد بزرگ فعال، فرموله شده است.

غذاهای مضر برای سگ ژرمن

ساختار بدن و معده حیوانات با انسان‌ها تفاوت بسیاری دارد. به همین خاطر برخی از غذاها یا خوراکی‌هایی که برای انسان بسیار مفید هستند، ممکن است برای سگ‌ها در حکم سم باشند. بنابراین در اینجا به معرفی یک سری خوراکی‌های مضر برای سگ می‌پردازیم که مصرف آن‌ها نه تنها برای سگ ژرمن شپرد، بلکه برای تمام نژادهای سگ ممنوع و غیرمجاز هستند.

استفاده از هریک از این مواد، ممکن است با ایجاد بی‌حالی و اسهال در سگ شروع شده و در نهایت به بروز مشکلات جدی و حتی مرگ آن‌ها بینجامد. پس حواستان باشد که هرگز از مواد خوراکی زیر به سگ خود ندهید:

  • سیر
  • پیاز
  • شکلات
  • آدامس
  • نوشیدنی‌های الکلی
  • آووکادو
  • انگور
  • کشمش
  • نوشیدنی‌های کافئین‌دار (چای و قهوه)
  • چربی‌های زائد
  • هسته میوه‌ها
  • تخم‌مرغ خام
  • نمک و ادویه‌جات
  • قارچ

 

غذاهای مضر برای سگ ژرمن

به غیر از گزینه‌های عنوان شده، هرگونه غذا یا دارویی که انسان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند نیز برای سگ‌ها ممنوع است و در و در صورت استفاده، سلامت سگ شما را دچار خلل می‌کند.

به سگ ژرمن شپرد چقدر غذا بدهیم؟

مقدار غذای سگ ژرمن شپرد، با وزن و مقدار فعالیت بدنی و جنبشی این سگ‌ها ارتباط مستقیمی دارد. همچنین با توجه به خشک یا مرطوب بودن غذای سگ نیز، مقدار آن باید متفاوت باشد. اما به‌صورت معمول، می‌توان از روی وزن سگ‌ها، مقادیر غذای خشک آن‌ها را به‌صورت زیر در نظر گرفت:

  • سگ‌های ژرمن با وزن 29 تا 33 کیلوگرم – 3 تا 5 پیمانه غذا در روز
  • سگ‌های ژرمن با وزن 34 کیلوگرم – 4 تا 6 پیمانه غذا در روز
  • سگ‌های ژرمن با وزن 43 کیلوگرم – 5 تا 7 پیمانه غذا در روز

این پیمانه‌ها بهتر است در دو وعده غذایی به سگ‌ها داده شوند. اگر از غذای مرطوب به ژرمن خود بدهید، باید یک فنجان کامل را از مقادیر فوق کم کنید. البته باز هم این مقادیر به صورت استاندارد تعریف شده‌اند و ممکن است سگ شما دارای شرایط مجزایی باشد. بنابراین بهتر است رژیم غذای سگ ژرمن شپرد خود را تنها با نظر دامپزشک تعیین کرده و تنها زمانی که به دامپزشک دسترسی نداشتید، این مقادیر را لحاظ کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع غذای تشویقی سگ ژرمن شپرد به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

غذای توله‌سگ ژرمن شپرد

ژرمن شپردها، سگ‌های جذاب، بازیگوش و مشتاق محبت هستند. اگر تجربه نگهداری از یک توله ژرمن را داشته باشید، می‌توانید کاملاً این موضوع را درک کنید که مقاومت در برابر ابراز احساسات ژرمن کار بسیار سختی است. وقتی با رفتار آن‌چنان مهربانانه یک توله ژرمن برخورد می‌کنیم، دلمان می‌خواهد تا هرآنچه آن دوست دارد را در اختیارش قرار دهیم.

درست همینجاست که برخی از والدین دچار اشتباه شده و مقدار زیادی غذا را برای توله ژرمن خود می‌گذارد تا آن را بیشتر از پیش راضی، شاداب و جذاب نگه‌دارند. اما والدین آگاه، نباید تحت تأثیر رفتار توله‌سگ خود قرار بگیرند. زیرا همانطور که قبلاً هم عنوان کردم، آن‌ها تمام غذایی که جلویشان می‌گذارید را می‌خورند و این در درازمدت باعث چاقی و دیگر مشکلات جسمی برای آن‌ها می‌شود.

سگ‌ها تقریباً تا نزدیک شدن به سن یک‌سالکی، توله به حساب می‌آیند و شرایط تغذیه‌ای و نگهداری متفاوتی نسبت به سگ‌های بالغ دارند. همچنین تعداد وعده‌های غذایی در هفته‌های اول زندگی توله‌ها، بسیار زیاد است. در این حین توجه داشته باشید که غذای سگ شیرده را نیز حتما مورد توجه قرار دهید. اگر بخواهیم رژيم غذایی توله ژرمن‌ها را به‌صورت کلی بررسی کنیم، این رژيم براساس سن آن‌ها، به قرار زیر خواهد بود:

  • غذای توله‌سگ ژرمن از بدو تولد تا دو ماهگی

توله ژرمن‌ها از بدو تولد تا سن 6 یا 8 هفتگی، باید از شیر مادر تغذیه کنند. چراکه شیر سگ بسیار غنی است و می‌تواند تمام نیازهای غذایی و ایمنی توله‌ها را فراهم کند. از چهار هفتگی هم باید همراه با شیر، توله را برای امتحان مزه‌های تازه ترغیب کرد؛ در این مرحله، لیس زدن فرنی یا سایر غذاهای مرطوب مخصوص توله سگ‌ها می‌تواند مفید واقع شود. از شش تا هشت هفتگی که کم‌کم باید توله از شیر گرفته شود، باید غذاهای خشک ملایم با مقدار مناسب آب را در اختیار آن‌ها قرار داد.

پس از اینکه توله‌ها از شیر گرفته شدند، بهتر است رژیم غذایی مخصوص آن‌ها توسط دامپزشک تعیین شود تا نیازهای حیاتی آن‌ها توسط یک رژیم متناسب و همچنین تعداد وعده‌های مشخص تأمین گردد.

  • غذای توله‌سگ ژرمن از دو تا چهار ماهگی

با رسیدن به سن دو ماهگی، می‌توان کم‌کم غذای کاملاً خشک را جایگزین غذاهای مرطوب و نیمه‌مرطوب مخصوص توله‌سگ کرد. از دو تا چهار ماهگی نیز می‌توان تعداد دفعات تغذیه توله‌ها در روز را به 4 یا 5 وعده رساند. یادتان باشد که در این ایام، باید علاوه بر موضوع غذای توله‌سگ ژرمن شپرد، روی تربیت وی نیز توجه کافی را داشته باشید. شما می‌توانید این تربیت را از غذای آن‌ها شروع کنید. به‌طوری که برای صرف هر وعده غذایی توله، تنها 10 دقیقه را در نظر بگیرید. اگر در این مدت غذایش را تمام نکرد، باز هم باید ظرف غذا را از جلویش بردارید.

در این ایام، باید غذای توله‌ها از نظر وجود پروتئین، چربی، کالری و دیگر مواد مغذی، غنی‌تر از غذای ژرمن‌های بالغ باشد که بهتر است در مورد آن با دامپزشک صحبت کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین غذای سگ در زمستان چیست؟ + اصول تغذیه سگ در زمستان
  • غذای توله‌‌سگ ژرمن از چهار تا شش ماهگی

از سن 4 تا 6 ماهگی، کم‌کم باید تعداد وعده‌های غذایی توله‌ها به 3 وعده در روز و زمان صرف هر وعده نیز به 12 دقیقه برسد. بهتر است در این مدت، به جز غذاهای خشک تجاری مخصوص توله سگ‌های 4 تا 6 ماهه، گوشت ماهی بدون استخوان و سبزیجات تازه را نیز در اختیار توله‌ها قرار دهید. البته اگر به هر دلیلی حس کردید که غذاهای تجاری موجود برای توله‌های شما مفید نیستند، در این باره از دامپزشک سؤال بپرسید تا شما را راهنمایی کند.

  • غذای توله‌‌سگ ژرمن از شش ماهگی تا یک سالگی

توله‌ها پس از رسیدن به سن شش ماهگی، باید دو بار در روز و به مقدار بیشتری غذا بخورند. همچنین در این ایام، باید غذاهای مرطوب نیز به مقدار متناسبی به رژیم غذای توله ژرمن‌ها اضافه شود تا مدفوع آن‌ها پلاکی و کوچک شود. همچنین در بین شش ماهگی تا یکسالگی توله‌ها می‌توان غذاهای تشویقی را در هر وعده به آن‌ها داد.

در هر صورت برای دریافت بهترین رژیم و ترکیب غذایی برای توله‌ ژرمن‌ها، ضروری است که به دامپزشک مراجعه کنید. چراکه با توجه به وزن و شرایط زندگی توله‌ها، مقدار و ترکیب غذایی آن‌ها نیز تغییر خواهد کرد. با نزدیک شدن به یکسالگی، باید رژیم توله‌ها را به سمت رژیم سگ‌های بالغ ببرید که برای این تغییر رژیم هم، نظر دامپزشک در اولویت قرار دارد.

غذای توله‌‌سگ ژرمن شپرد

 

چگونه به توله سگ ژرمن بدون مادر غذا بدهیم؟

بخش اعظم مسئولیت تغذیه و نگهداری توله‌های کوچک، بر عهده‌ی مادر آن‌هاست. شیر مادر به تنهایی می‌تواند تا چند هفتگی، تمام نیازهای توله‌ها را فراهم کند. همچنین آغوش گرم سگ ماده، بهترین مکان برای امنیت و سلامت توله‌ها در هفته‌های اول زندگی‌شان است. حالا اگر توله‌ای از نعمت داشتن مادر به هر دلیلی بی‌بهره باشد، باید به‌صورت جدی‌تر و تخصصی‌تر به مراقبت و دادن غذای توله سگ ژرمن بپردازیم.

دادن شیر گاو یا گوسفند، به تنهایی برای تغذیه این توله‌ها کافی نیست، چراکه شیر سگ از شیر گاو یا گوسفند بسیار غنی‌تر است. بنابراین باید از شیرخشک‌های مخصوص توله نیز استفاده کرده و آن را با قطره چکان به توله‌ها بدهید. البته برای سایر نکات نگهداری، تغذیه، درجه حرارت و موارد مراقبتی توله‌های بدون مادر، حتماً باید با دامپزشک در ارتباط باشید.

غذای ژرمن شپرد بالغ

همانطور که قبلاً هم گفتیم، غذای ژرمن شپرد بالغ، باید حاوی انواع مواد معدنی، پروتئین، چربی و دیگر انواع ضروریات بدن آن‌ها باشد. اما گاهی والدین برای دادن غذای تجاری یا خانگی به سگ ژرمن شپرد بالغ، دچار تردید می‌شوند. چراکه هر دوی این غذاها برای ژرمن‌ها در دسترس هستند.

غذاهای تجاری با توجه به نیازهای اصلی ژرمن‌ها غنی شده‌اند و می‌توانند گزینه‌های بهتری برای غذای سگ ژرمن شپرد باشند، اما گاهی در پی علاقه‌ای که ژرمن‌ها به غذاهای خانگی و غذای والدین‌شان نشان می‌دهد، لازم می‌شود تا این غذاها را نیز به رژیم آن‌ها اضافه کنید.

در ادامه شیوه صحیح دادن غذای خانگی به سگ‌های ژرمن شپرد و همچنین نحوه صحیح خرید غذاهای تجاری را نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. اما فراتر از تمام توصیه‌های صورت گرفته در این مطلب، نظر دامپزشک و کارشناسان تغذیه حیوانات، در اولویت قرار دارد.

خرید غذای سگ ژرمن شپرد توله و بالغ

نژاد ژرمن شپرد به شما همراهی، وفاداری، شادی و عشق فراوان می‌بخشد. در عوض، شما می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا زندگی شاد و فعالی داشته باشند. این کار شامل ارائه بهترین غذا برای ژرمن شپردها نیز می‌شود. اما غذای سگ ژرمن شپرد مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب غذای سگ ژرمن شپردها می‌‌تواند چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می‌رسد. شما گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارید که هرکدام، مزایای خاص خود را دارند. چگونه بهترین غذا را برای توله‌سگ‌های ژرمن شپرد و سگ‌های بالغ انتخاب کنید؟ حقیقت این است که هیچ غذای کاملی برای یک ژرمن شپرد وجود ندارد. شما هنگام خرید غذای سگ ژرمن شپرد باید غذایی را انتخاب کنید که نیازهای غذایی سگ منحصربه‌فرد شما را برآورده کند و درعین‌حال ذائقه آن‌ها را نیز هیجان‌انگیز سازد.

توله‌سگ ژرمن شپرد شما نیازهای غذایی متفاوتی نسبت به یک سگ بالغ دارد. به همین دلیل است که باید به آن‌ها غذایی بدهید که مخصوص توله‌سگ‌ها طراحی شده است. برخی از بهترین غذاهای خشک توله‌ژرمن اغلب حاوی کالری و پروتئین بیشتری نسبت به غذای سگ بالغ هستند تا بتوانند به توله‌ها، انرژی و مواد مغذی لازم برای رشد بزرگ و قوی بدهند.

طرز تهیه غذای خانگی سگ ژرمن

غذای سگ ژرمن شپرد خانگی، باید با احتیاط کامل صورت بگیرد. به همین خاطر برای تهیه غذای خانگی یک سگ ژرمن شپرد، می‌توانید از ترکیبات زیر استفاده کنید:

  1. ماهی سالمون بدون استخوان، کلم بروکلی، کدو حلوایی،‌ سیب‌زمینی، روغن زیتون و هویج
  2. برنج قهوه‌ای، روغن زیتون، هویج، کدو سبز، اسفناج، نخود و گوشت بوقلمون
  3. گوشت گوساله، برنج قهوه‌ای، لوبیا قزمر، هویج، نخود و کدو حلوایی
  4. فیله ران و سینه مرغ، سیب بدون هسته، سیب زمینی، هویج، لوبیا قرمز و روغن زیتون
  5. گوشت بوقلمون، روغن زیتون، کدو سبز،‌ کلم بروکلی، گل کلم و هویج
  6. ذرت، هویج، کره و عصاره گوشت بدون نمک
  7. گوشت گوساله، تخم مرغ، جو،‌ بروکلی یا هویج و پنیر
  8. روغن زیتون خالص، تخم مرغ، ‌ماهی سالمون بدون استخوان و اسفناج تازه
  9. سیب زمینی، لوبیا سیاه، برنج، آب و کلم پیج
  10. گوشت گوساله، تخم مرغ،‌ پودر مولتی ویتامین مخصوص سگ، عصاره استخوان گاو یا گوسفند، سیب زمینی، سیب بدون هسته، تخمه کدو و جگر گوساله یا مرغ

شما می‌توانید از ترکیبات فوق برای تهیه غذای سگ ژرمن شپردتان استفاده کنید. اما یادتان باشد که در صورت درست کردن هر کدام از غذاهای فوق، باید تمام مواد را کاملاً بپذید، چراکه غذای خام برای سگ‌ها مضر است. اگر سگ‌تان به یکی از مواد گفته شده حساسیت داشت یا مورد علاقه آن نبود، خوراکی دیگری را جایگزین کنید که رژیم را کامل کرده و موردعلاقه سگ نیز باشد. برای داشتن یک رژیم تخصصی‌تر، می‌توانید از دامپزشک مشورت بگیرید.

بیشتر بخوانید:  مقدار غذای سگ و زمان غذا دادن به‌ آن در نژادهای مختلف

قیمت خرید غذای سگ ژرمن شپرد

قیمت غذای سگ ژرمن شپرد

بهترین رژیم غذایی برای ژرمن شپرد شما، رژیمی است که سرشار از پروتئین حیوانی با کیفیت بالا با چربی‌های سالم فراوان و تعادل بهینه مواد مغذی ضروری باشد. قیمت غذای سگ ژرمن شپرد با توجه به اندازه محصول و تنوع غذا متفاوت است. از طرفی به دلیل دردسرهایی که ترکییبات غذای خانگی دارد و ممکن است گاهی مجبور شویم برای تکمیل‌کردن مواد مغذی آن، مواد خوراکی کمیابی را پیدا کنیم، برخی از والدین ترجیح می‌دهند تا اکثراً از غذاهای آماده و تجاری خشک و کنسرویی به سگ ژرمن شپرد خود بدهند. غذاهای تجاری هر آنچه که سگ به آن نیاز داشته باشد را در خود دارند و رژیم غذایی کاملی برای آن‌ها هستند. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که برند غذای آماده سگ، می‌تواند تضمین کننده کیفیت آن باشد.

برخی از غذاهای آماده ارزان و فله‌ای در بازار هستند که استفاده از آن‌ها برای سگ‌ها زیاد مناسب نیست. اگر شما روی تغذیه سگ خود حساس هستید و به سلامتی آن اهمیت می‌دهید، بهتر است از برندهای برتر غذای آماده استفاده کنید. برندهای غذایی باکیفیت برای سگ‌های ژرمن شپرد، شامل موارد زیر هستند:

  1. غذای خشک و کنسرو سگ نوتری پت
  2. غذای خشک و کنسرو سگ رویال کنین
  3. غذای خشک و کنسرو سگ مفید
  4. غذای خشک و کنسرو سگ جوسرا

برای دیدن قیمت غذای سگ ژرمن شپرد در هریک از بسته‌های غذایی فوق، می‌توانید روی آن‌ها کلیک کنید. آن‌گاه قیمت روز غذاها به شما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید با چند کلیک ساده، غذای سگ ژرمن شپرد مناسب را سفارش دهید. همچنین انواع غذای توله سگ ژرمن از سن یک تا شش ماهگی نیز از برندهای فوق موجود است که می‌توانید آن‌ها را سفارش داده و همراه با سایر مکمل‌های مجاز به توله‌ها بدهید.

نکته:

دادن فقط غذای خشک یا فقط غذای مرطوب به سگ‌ها مجاز نیست، چراکه خوردن غذای خشک صرف، باعث کاهش آب بدن سگ‌ها و ایجاد مشکل برای آن‌ها می‌شود. همچنین دادن بیش از حد غذای سگ ژرمن شپرد به‌صورت مرطوب، می‌تواند موجب اضافه وزن یا دیگر مشکلات جسمی شود. بنابراین غذای سگ ژرمن شپرد، باید ترکیب متناسبی از غذای سگ ژرمن شپرد خشک و غذای سگ ژرمن شپرد مرطوب یا خانگی باشد.

فروش غذای خشک سگ ژرمن شپرد ارزان در دیجی پت

فروش غذای خشک سگ ژرمن شپرد در دیجی‌پت به صورت آنلاین نیز قابل خریداری است. غذای سگ ژرمن شپرد به‌صورت فله و بسته‌بندی در بهترین کیفیت عرضه می‌شود. برخی از بسته‌های غذایی برای تمام نژادهای سگ بزرگ استفاده می‌شوند. بنابراین می‌توانید با مشورت دامپزشک، آن را برای ژرمن خود انتخاب کنید. البته اگر به دامپزشک دسترسی نداشتید، مشاوران پت شاپ آنلاین «دیجی‌پت» به‌صورت آنلاین پاسخگوی شما هستند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که گران بودن یک غذا، دلیل بر باکیفیت بودن آن نیست. شما می‌توانید برندهای برتر غذای حیوانات را از دیجی پت با قیمت مناسب دریافت کنید. چراکه غذای ارزان دیجی پت شامل برندهای باکیفیت غذای حیوانات، به‌خصوص سگ‌ها است. شما می‌توانید تمام غذای خشک سگ ژرمن شپرد خود را از دیجی پت سفارش داده و در اسرع وقت، درب منزل تحویل بگیرید.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

پشتیبانی دیجی‌پت
پشتیبانی دیجی‌پت

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *