دسته ها

باکس حمل سگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ | راهنمای کامل خرید باکس سگ

باکس حمل سگ
به این مقاله امتیاز دهید
0/5

نگه‌داری از حیوانات خانگی برای بسیاری از ما جذاب و هیجان‌انگیز است. البته زمانی مراقبت از حیواناتی مانند سگ و گربه برای ما لذت‌بخش و جذاب می‌شود که ملزومات نگه‌داری از آن‌ها را داشته باشیم. یکی از این تجهیزات، باکس نگه‌داری از سگ بوده که کاربردهای وسیعی دارد و همۀ شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. باکس حمل سگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ راهنمای خرید باکس سگ ایرانی دراین‌باره چه می‌گوید؟ برای یافتن پاسخ خود با ما همراه باشید.

باکس سگ چه کاربردی دارد؟

واقعیت آن است که بسیاری از کسانی که علاقمند به نگه‌داری از حیوانات خانگی هستند، اصول نگه‌داری از آن‌ها را نمی‌دانند و این باعث می‌شود که پس از چندی با خستگی و بی‌علاقگی روبه‌رو شوند و البته در این فرایند، حیوان نیز دچار مشکل و آسیب می‌شود. وقتی تصمیم می‌گیرید یک حیوان خانگی در منزل خود داشته باشید، باید فکر همه چیز را بکنید. برای مثال، زمانی‌هایی که مجبور به ترک خانه هستید و می‌خواهید چند روزی را به مسافرت بروید، چه خواهید کرد؟ اگر تصمیم دارید که حیوان خانگی را با خود ببرید، قطعاً نیازی به یک وسیلۀ مناسب برای جابه‌جایی آن خواهید داشت. باکس نگه‌داری از سگ همان گزینه‌ای است که به دنبال آن می‌گردید. باکس سگ برای زمان‌هایی که می‌خواهید سگ و گربۀ خود را برای معاینه به نزد دامپزشک ببرید یا به همراه آن گشتی در شهر بزنید نیز مناسب است. با استفاده از این باکس، جابه‌جایی حیوان خانگی، آسان و بی‌دردسر خواهد شد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع باکس حمل سگ به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

ضرورت خرید باکس سگ چیست؟

برخی از افرادی که در منزل از حیوانات خانگی، از جمله سگ‌ها نگه‌داری می‌کنند، می‌پندارند که خرید باکس سگ چندان مهم نیست و این کالا جزو ملزومات این حیوان نخواهد بود. اگر شما هم اینطور فکر می‌کنید، باید بگوییم که هنوز حیوان خانگی خود را درست نشناخته‌اید! سگ‌ها، اگرچه همواره آرام باشند و خونسرد به نظر برسند، اما با تغییر شرایط محیطی رفتار آن‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند. زمانی که شما آن‌ها را به خیابان، پارک و فضاهای عمومی می‌برید، متوجه می‌شوید که تا حدی غیرقابل‌کنترل می‌شوند. برای مثال، با شنیدن صدای بلند، از جمله بوق ماشین به‌شدت می‌ترسند و این باعث می‌شود فرار کنند و شما را به دردسر بیاندازند. رفتار غیرقابل‌پیش‌بینی سگ‌ها تنها دلیل برای انتخاب باکس نگه‌داری از سگ نیست. این باکس‌ها برای حفاظت جانی سگ‌ها نیز کاربرد دارد و به‌صورت کلی، مانع از آسیب‌زدن به خود یا سایرین خواهد شد. استفاده از باکس نگه‌داری سگ واقعاً خیال شما را در سفر و گشت‌وگذار آسوده می‌کند. ازطرفی می‌توانید ظرف و غذای تشویقی سگ را داخل باکسش قرار دهید تا با میل خود و برای خوردن غذا به داخل آن برود.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید محصولات حیوانات خانگی بخش اول

به نظر می‌رسد که این توضیحات در راهنمای خرید باکس سگ برای توجیه کسانی که خرید باکس نگه‌داری از سگ را لازم نمی‌بینند، کافی باشد. به این ترتیب، همراه با خرید باکس، کوله یا کیف حمل سگ و گربه، فضایی امن را در سفر‌های زمینی و حتی هوایی برای حیوان خانگی که با شما زندگی می‌کند، تأمین خواهید کرد. تقریباً تمام کسانی که از حیواناتی مانند سگ و گربه در محیط‌های خانگی میزبانی می‌کنند، نیاز به داشتن باکس حمل سگ یا گربه را لازم می‌دانند؛ اما در هنگام خرید باکس حمل سگ مناسب، با چالش‌های جدی مواجه می‌شوند.

ویژگی‌های یک باکس سگ خوب

ویژگی‌های یک باکس سگ خوب و باکیفیت

در راهنمای خرید باکس سگ باکس مورد نظر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ این سؤالی است که احتمالاً برای بسیاری از شما ایجاد شده است. شما به‌عنوان کسی که به اهمیت خرید باکس حمل سگ پی برده‌اید و تصمیمتان برای خرید این باکس جدی است، حتماً باید به سراغ باکسی بروید که انتظارات شما را از کیفیت برآورده نماید. اما آیا می‌دانید که چنین باکسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • یک باکس سگ ایده‌آل فضایی لازم برای جابه‌جایی سگ را دارد و حیوان در آن اذیت نخواهد شد.
  • ابعاد استاندارد سگ به اندازه‌ای بزرگ نیست که سگ بتواند در آن جنب‌وجوش بیش از حد داشته باشد.
  • استحکام، دوام و مقاومت باکس نگه‌داری از سگ در بالاترین سطح قرار دارد.
  • خوشبختانه طراحان این باکس امکان تهویۀ هوا را برای آن در نظر گرفته‌اند.
  • این باکس از وزن سبکی برخوردار است و جابه‌جایی آن از سوی افراد آسان است.
  • باکس سگ عالی و مناسب، خوش‌ساخت بوده و طراحی زیبایی دارد.
  • این باکس با قیمت‌های مناسبی به فروش می‌رسد.

چه نکاتی را هنگام خرید باکس سگ باید رعایت کنیم؟

برای خرید باکس نگه‌داری از سگ حتماً به نکاتی که راهنمای خرید باکس سگ به شما می‌گوید، توجه داشته باشید. در غیراین‌صورت، نمی‌توان آسایش شما و حیوان خانگی‌تان را تضمین کرد. اولین و مهم‌ترین انتظاری که از یک باکس ایده‌آل و باکیفیت می‌توان داشت، این است که باکس انتخابی شما، باعث آزار سگ‌تان نشود. اگر می‌خواهید با خیال آسوده سگ‌تان را به همراه خود به بیرون از منزل ببرید، حتماً باکسی را انتخاب کنید که از نظر اندازه، استاندارد باشد. سگ‌ها و گربه‌ها عاشق فضای باز هستند و در فضای بسته به‌شدت گرفته و غمگین می‌شوند پس این موضوع را برای تعیین جای خواب سگ و خربد باکس سگ حتما در نظر بگیربد.

بیشتر بخوانید:  راهنمای جامع مراقبت و نگهداری سگ

پس باکسی را انتخاب کنید که سگ حس نکند درون قفس گیر افتاده است و هم‌چنین فضای کافی برای قراردادن ظرف آب و غذای سگ نیز داشته باشد. برخی از افراد فکر می‌کنند اگر باکس‌های بزرگ را انتخاب کنند، بهتر است. درصورتی‌که اصلاً اینطور نیست و اگر باکس بیش از حد بزرگ باشد، حیوان بازیگوشی کرده و شما را به زحمت می‌اندازد. یک باکس زمانی ابعاد مناسب دارد که حیوان به‌راحتی در آن بنشیند، بخوابد و بچرخد. توجه به وزن باکس سگ نیز در خرید آن اهمیت دارد. اگر وزن باکس بیش از حد زیاد باشد، در حمل آن دچار مشکل خواهید شد. در کنار همۀ این‌ها، دقت داشته باشید که باکس سگ موردنظر شما، مستحکم باشد و در برابر آسیب‌هایی نظیر شکستن و پاره‌شدن مقاوم باشد.

نکات خرید باکس سگ

سایز‌های مختلف باکس سگ

دقت به ابعاد باکس سگ در هنگام خرید آن، اهمیت دارد؛ چرا‌ که تنها یک باکس استاندارد می‌تواند آسایش و راحتی سگ را تأمین نماید. برای این‌که بتوانید یک سایز استاندارد از باکس سگ را خریداری کنید، حتماً با استفاده از یک متر، قد سگ و طول آن را اندازه‌گیری نمایید. هر عددی را که به دست آوردید، به‌علاوۀ ۱۰ نمایید. البته این عدد برای حیوانات کوچک‌تر نظیر گربه، ۵ خواهد بود. سایز‌های مختلف باکس سگ به سه دستۀ کلی تقسیم می‌شوند؛ کوچک، بزرگ و متوسط. خوشبختانه تنوع سایز در تولید باکس سگ به اندازه‌ای است که مسلماً می‌توانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع باکس حمل سگ

اگر قصد خرید باکس نگه‌داری از سگ را دارید، طبق راهنمای خرید باکس سگ بهتر است بدانید که تنوع در طراحی این محصولات بسیار زیاد است و این به نفع شما خریداران خواهد بود. شما می‌توانید متناسب با نیازی که دارید، مناسب‌ترین گزینه را از بین آن‌ها انتخاب نمایید. البته مسلماً بودجه‌ای که در اختیار دارید نیز در انتخاب شما تأثیرگذار خواهد بود. وقتی از تنوع در طراحی و تولید باکس سگ صحبت می‌کنیم، منظورمان تنوعی بوده که در جنس، ابعاد، وزن و قیمت این محصولات مشهود است. بااین‌حال، ما می‌خواهیم از زاویۀ جنس به موضوع نگاه کنیم و چندین مدل از آن را به شما معرفی کنیم. پس حتماً با ما همراه باشید.

سایز‌های مختلف باکس سگ

آشنایی با انواع باکس حمل حیوانات براساس جنس

باکس حمل حیوانات، تنها برای جابه‌جایی سگ‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بلکه برای حیوانات دیگر از جمله گربه نیز مدل‌های مخصوص از آن طراحی شده است. بنابراین شما اگر صاحب حیوان خانگی باشید، می‌توانید باکس موردنظر خود را برای آن خریداری کنید.

باکس پلاستیکی: یکی از مهم‌ترین متریال‌هایی که برای ساخت باکس حیوان خانگی از آن استفاده می‌شود، پلاستیک است. باکس‌های پلاستیکی از وزن پایین‌تری برخوردار هستند و اغلب آن‌ها ابعاد کوچک یا متوسطی دارند. انتخاب باکس پلاستیکی برای جابه‌جایی سگ‌ها در سفر بسیار مناسب است و به‌خوبی ایمنی آن‌ها را تضمین می‌کند. تولیدکنندگان باکس پلاستیکی، معمولاً این باکس‌ها را به‌گونه‌ای طراحی می‌سازند که حیوان دید زیادی نسبت به محیط اطراف نداشته باشد و بدین ترتیب، آرام‌تر بماند.

باکس فلزی: باکس نگه‌داری از حیوان خانگی، از جنس فلز نیز ساخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باکس حمل فلزی دارد، استحکام و مقاومت بسیار بالای آن است. این باکس تحمل وزن بسیار بالایی دارد و اگرچه کمی سنگین است، اما امنیت حیوان در آن تضمین می‌شود. دوام بسیار بالایی که باکس فلزی نگه‌داری از حیوان خانگی دارد، شما را از خرید باکس جدید بی‌نیاز می‌کند.

باکس پارچه‌ای: باکس‌های پارچه‌ای حمل حیوان خانگی، از مناسب‌ترین باکس‌هایی هستند که شما می‌توانید انتخاب کنید. این باکس‌ها از وزنی بسیار سبک برخوردار هستند و انعطاف بالایی دارند. البته توجه داشته باشید که باکس پارچه‌ای برای نگه‌داری طولانی‌مدت از حیوان مناسب نیستند و جایی برای حرکت حیوان ندارند.

باکس چوبی: کاربرد باکس چوبی نگه‌داری از حیوان خانگی، به‌عنوان یک لانه برای حیوان است. خوشبختانه این باکس‌ها به حدی زیبا و چشم‌نواز هستند که اگر آن را در گوشه‌ای از خانه قرار دهید، به زیبایی آن نیز کمک می‌کنند. این باکس‌های شکیل چوبی به هیچ عنوان برای حمل حیوان مناسب نیستند.

مزایا و معایب انواع جنس باکس سگ

اگر به راهنمای خرید باکس سگ توجه کنید، متوجه می‌شوید که بیش از هر چیز باید به جنس محصولی که می‌خرید، دقت کنید. در قسمت قبلی با انواع جنس باکس حمل سگ آشنا شدیم. هر کدام از این موارد مزیت‌ها و معایبی دارند که بد نیست آن‌ها را بدانید. شاید دراین‌صورت بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید. برای مثال، یک باکس پلاستیکی که معمولاً با قیمت‌های ارزان‌تری قابل خریداری است، محدودیت در سایز داشته و ابعاد بزرگ آن در دسترس نیست. به‌علاوه، زیبایی و جذابیت باکس چوبی را ندارد. هم‌چنین، برتری باکس فلزی در استحکام آن است و معایب این باکس در عدم برخورداری از جذابیت ظاهری و سنگینی وزن آن است. باکس چوبی نیز که بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده، امکان حمل ندارد و این یکی از مهم‌ترین معایب آن است.

مزایا و معایب انواع جنس باکس سگ

باکس حمل سگ با نژاد‌های مختلف

سگ و گربه موجوداتی بااحساس هستند که اگر بخواهیم در کنارمان زندگی کنند، باید حواسمان به برآورده‌کردن نیاز آن‌ها باشد. این موجودات زنده دارای احساس بوده و به‌خوبی توجه و حمایت شما را درک خواهند کرد. شاید به همین دلیل است که ما تا این اندازه به خرید بهترین باکس نگه‌داری و حمل سگ تأکید داریم. اگر می‌خواهید سگ شما همواره سالم و سرحال باشد، در خرید یک باکس عالی تردید نداشته باشید و بر اساس مطالب ارائه شده توسط راهنمای خرید باکس سگ انتخاب این وسیلۀ ساده را جدی بگیرید.

باکس حمل سگ با نژادهای مختلف در انواع جنس و ابعاد، در بازار یافت می‌شود. شما می‌توانید براساس نژاد سگ خود در این باره تصمیم بگیرید. راهنمای خرید باکس سگ نکات لازم را در خود دارد. توصیه می‌کنیم قبل از خرید این باکس، از راهنمای کامل خرید باکس سگ استفاده کنید و آن را به‌صورت کامل مطالعه نمایید. یکی از نمونه‌های محبوب و پرطرفدار از این محصول، باکس سگ ایرانی است. خوشبختانه این باکس با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است. باکس سگ ژرمن پیشنهاد ما به کسانی است که می‌خواهند بهترین مدل از این ابزارآلات را خریداری نمایند. شک نکنید که این باکس‌ها می‌توانند انتظارات شما را از باکسی ایده‌آل برآورده کنند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع لوازم و وسایل نگه‌داری سگ به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید

باکس سگ دست دوم بخریم یا نه؟

برخی از علاقمندان به خرید باکس حمل و نگه‌داری از سگ، با محدودیت مالی در خرید آن روبه‌رو هستند و نمی‌توانند باکس نو خریداری نمایند. به همین دلیل، سراغ باکس‌هایی می‌روند که دست دوم هستند. این دست از باکس‌ها با قیمت ارزان‌تری به بازار ارائه می‌شوند و به همین دلیل، به‌صرفه‌تر هستند. پرسشی که در راهنمای خرید باکس سگ شما به‌عنوان یک خریدار با آن روبه‌رو هستید، این است که آیا باکس حمل سگ دست دوم، می‌تواند گزینۀ مناسبی برای خرید باشد یا نه؟
در پاسخ به این سؤال باید بگوییم اگر از نظر بهداشتی با این مسئله کنار بیایید، می‌توانید با خیال آسوده باکس دست دوم مانند باکس سگ ژرمن بخرید. این باکس‌ها تا مدتی مشخص برای جایگاه حیوان دیگری بوده‌اند و این شاید خوشایند نباشد. البته این مشکل لاینحل نیست و شما می‌توانید با استریل‌کردن این باکس به‌راحتی آن را تمیز کنید.

برای نگهداری از پتت نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر رو پر کن تا باهات تماس بگیریم

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

پشتیبانی دیجی‌پت
پشتیبانی دیجی‌پت

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *